• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Potrošači u Hrvatskoj udaraju kontru: Najavljen novi opšti bojkot trgovina, banaka i benzinskih pumpi

Autor Dušan Volaš

Facebook grupa "Halo, inspektore", iza koje stoji Evropski centar izvrsnosti potrošača (ECIP), najavila je nastavak bojkota potrošnje u Hrvatskoj.

 hrvatska bojkot trgovina Izvor: Jure Miskovic / imago stock&people / Profimedia

Nakon uspešnog bojkota prošlog petka, kada je prema izvještajima Poreske uprave zabilježen pad broja izdatih fiskalnih računa za preko 35 odsto, građani se ponovo pozivaju na akciju.

"Ovo su organizovani potrošači, a mi smo samo kanal", rekao je Josip Klemen, savjetnik potrošačke platforme koja je pokrenula Facebook grupu "Halo, inspektore".

Novi opšti bojkot potrošnje najavljen je za petak, 31. januara, i obuhvata sve vrste kupovine – u trgovinama, bankama i na benzinskim pumpama. Od četvrtka prethodne nedjelje, organizuje se i nedjeljni bojkot tri trgovačka lanca i tri proizvoda.

Ovog puta, pozivaju se građani da bojkotuju Lidl, Eurospin i DM, kao i Coca Colu i srodna gazirana pića, flaširanu vodu i deterdžente. Posebno su istakli nezadovoljstvo zbog smanjenja količine deterdženata uz istovremeno povećanje cijena.

Organizatori su se obratili i zaposlenima u pomenutim lancima: "Pozivamo blagajnice, vozače, sve radnike u trgovačkim centrima da nam se pridruže. Usporite taj dan rad - ako ste na blagajni, usporite svoj rad. Mirnim protestom i usporenim radom pokažite da ste uz nas. Ne želimo ugroziti vaša primanja. Ovo je poruka svima koji nisu poduzeli apsolutno ništa. Vjerujemo da možemo dočekati promjene i to je ono što želimo reći. Idemo u petak doslovno zaustaviti Hrvatsku - idemo reći ne, dosta nam je poskupljenja, želimo bolji život", izjavio je Klemen, prenose hrvatski mediji.

Na pitanje zašto su odabrani baš ti trgovački lanci, Klemen je odgovorio da su to bili izbor potrošača koji su uočili da su cijene u tim trgovinama znatno više u poređenju sa susjednim zemljama.

(Mondo)

Možda će vas zanimati

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE