Konačno recite zbogom višku kilograma: Treba da uradite samo ove 3 stvari i da napokon smršate! | MONDOBA

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Savjeti nutricionistkinje

Konačno recite zbogom višku kilograma: Treba da uradite samo ove 3 stvari i da napokon smršate!

Autor Dragana Božić
Autor Dragana Božić

Nutricionistkinja otkriva kako da smršate zdravo i bez po muke!

Izvor: Guliver/Getty Images/primipil

Nije stvar samo u tome koliko jedete ili ne jedete. Nutricionistkinja Kim Bouman objašnjava da je važno i šta jedete, a ne samo da "izbacite" ponešto iz ishrane.

Brojanje kalorija nije jedini način da skinete višak kilograma. Ne treba ni da budete fokusirani samo na namirnice koje treba da izbacite iz ishrane jer to nije dugoročno održiv režim ishrane.

Umjesto toga, nutricionistkinja Bouman ističe da je ključ u fizičkoj aktivnosti i fokusiranju na hrani koju unosite, a ne koju izbacujete.

Za doručak jedite proteine

Dokazano je da proteini podstiču sagorijevanje masti tako što nas duže drže sitim.

Istraživanje je pokazalo da konzumiranje proteina ujutro, poput jaja, može da ubrza sagorijevanje kalorija tokom dana.

Hrana bogata hranljivim vlaknima

Nutricionistkinja kaže da je jako važno da unosite hranu bogatu hranljivim vlaknima, kako biste spriječili "napade" gladi.

Ova vlakna se nalaze u žitaricama, povrću i voću, a inače usporava varenje zbog čega ćete duže biti siti. Takođe, pomaže u održavanju stabilnog nivoa šećera u krvi, zbog čega nećete imati iznenadnu želju za slatkišima.

Izbjegavajte ugljene hidrate

Visoko obrađene namirnice koje sadrže malo nutrijenata, poput pomfrita, keksića, slatkiša... glavni su krivac za višak kilograma.

Ovakva hrana vremenom dovodi do hroničnog zapaljenja u tijelu, što otežava sagorijevanje masti jer, zdravlje crijeva je najvažnije za efikasan metabolizam.

Zamjena obrađenih ugljenih hidrata kvalitetnim namirnicama, važna je kako biste unijeli više makronutrijenata. A unos hrane koja sadrži dosta vitamina i minerala ne samo što će pomoći u kontroli gladi, već će i smanjiti zapaljenje u tijelu i ubrzati sagorijevanje masti.

(MONDO)

Pročitajte i ovo

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

KUHINJA