Nemate visak kilograma ali izgledate naduveno 8 trikova koji pomazu da izgledate svjezije i mrsavije u licu

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stil

Nemate višak kilograma, ali izgledate "naduveno": 8 trikova koji pomažu da izgledate svježije i mršavije u licu

Autor Dragana Božić
Autor Dragana Božić

Znate li da i lice može da izgleda kao da se "ugojilo"? Evo kako se to rješava!

Izvor: Guliver/Getty images plus/iStock/Konstantin Yuganov

Ako nemate višak kilograma i nisu vam potrebni savjeti za mršavljenje, možda "bijete bitku" sa licem koje izgleda naduveno.

Na licu se može zadržavati voda, ali i masno tkivo, a ovo su najefikasniji načini da uklonite te probleme!

Evo šta preporučuju stručnjaci!

1. Radite vježbe za lice

Izgradiće tonus mišića, i crte lica djelovaće "isklesanije". Uvlačite i ispuštajte vazduh u obrazima kao da svirate trubu, smiješite se i stiskajte mišiće vilice, i pućite usne na desnu, pa na lijevu stranu. Sve to zateže mišiće obraza i brade.

2. Radite kardio trening

Možda već vježbate, ali radite pogrešne vježbe. Kardio ili aerobik vježbe ubrzavaju rad srca i time dovode do gubljenja viškova svuda po tijelu, pa i na licu.

3. Pijte više tečnosti

Važno je za zdravlje, ali i izgled. Osjećaćete se sitije i koža će vam biti zdravija.

4. Izbjegavajte alkohol

Štetna dejstva alkohola predmet su brojnih studija, ali kada je zdrava ishrana u pitanju, znajte da je alkohol visokokalorična, a ne naročito hranljiva namirnica. Podiže rizik od gojaznosti i nadutosti.

5. Izbjegavajte prerađene ugljene hidrate

"Krivci" su za masne naslage, ne sadrže vlakna i izazivaju skok nivoa šećera u krvi. Ako ne želite da se ugojite, nemojte jesti krekere, tjesteninu i slatkiše.

slatkiši, hrana, ishrana, dijete Izvor: Guliver/Getty images, Khosrork

6. Spavajte više

Bolji kvalitet i dužina sna u vezi su sa izgledom, ali i opštim zdravstvenim stanjem. Malo sna usporiće vaš metabolizam.

7. Smanjite unos soli

Više soli, znači i više vode koja se zadržava u organizmu. Ako umanjite unos soli, brzo ćete primjetiti razliku. Često se ona "krije" u prerađenoj hrani kao što su grickalice i suhomesnate prerađevine.

8. Jedite više vlakana

Odlična su za sistem za varenje, jer sporo "prolaze" kroz njega i zbog toga se duže osjećamo sitim. Više rastvorljivih vlakana u ishrani, po jednoj studiji, dovodi do gubljenja viška kilograma čak i ako ne umanjite unos kalorija. Vlakna se nalaze u voću, povrću, orašastim plodovima i mahunarkama, piše "Healthline".

Pročitajte i ovo

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

KUHINJA