• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nutricionista naveo 4 najvažnija pravila za zdrav i dug život: Ljudi koji žive preko 100 godina ih se pridržavaju

Vrlo su prosta, svi mogu da ih prate

 Izvor: YouTube/Screenshot/TropicanaWholesale.com, YouTube/Michigan Medicine

Nutricionista Mark Gilbert naveo je četiri najvažnija pravila za ishranu koja mogu da nam poboljšaju zdravlje i produže život. Kako je naveo, ove savete poštuju najdugovečniji ljudi na svetu.

1. Manje kalorija

Pre svega, savetovao je da se smanji ukupna količina unesenih kalorija, jer niskokalorična ishrana može da uspori starenje i smanji rizik od razvoja karcinoma, dijabetesa i Alchajmerove bolesti.

2. Optimalan unos vitamina D

Drugo pravilo kaže da zdravlje čoveka zavisi od dobrog balansa vitamina D u organizmu, a ovaj nutrijent je povezao i smanjenim rizikom od fatalnih bolesti. Poznato je da je vitamin D ključan za jak imunitet. 

3. Više bobičastog voća

Još jedno nutritivno pravilo kojeg se pridržavaju osobe koje žive i do 100 godina jeste ishrana bogata bobičastim voćem. Ovi sitni plodovi poboljšavaju zdravlje srca, jačaju imunitet i snižavaju krvni pritisak, stabilizuju protok krvi i sprečavaju povećanje holesterola.

4. Pijte zeleni čaj

Četvrto pravilo odnosi se na napitak koji čini čuda za brojne tegobe. Redovno ispijanje  zelenog čaja pomaže u smanjenju rizika od razvoja dijabetesa tipa 2.

Prema Gilbertu, poštovanje sva četiri pravila, čak i u kratkom vremenu, može značajno poboljšati opšte stanje, a dugoročno značajno povećava šanse za dugovečnost.

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop