• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ako imate više od 50 godina, dodajte ovo u svaku kafu! Spušta šećer i holesterol, jača imunitet a treba vam samo mrvica

Nutricionistkinja otkrila da bi jedan začin trebalo dodavati u kafu, dok drugi snažno jača imunitet ako ga dodajete slanim jelima.

 Izvor: Youtube/Screenshot/defragmenteur

Ako imate više od 50 godina i želite da vodite više računa o svojoj ishrani i zdravlju, stručnjaci imaju odličan savjet za vas.

Mnoge funkcije našeg organizma opadaju kada oduvamo 50 svjećica, to je normalan dio životnog procesa i ne treba da vas zabrinjava, a postoje načini da neke od tih funkcija i pojačate kroz pametnu ishranu bogatu važnim nutrijentima.

Starenje se odražava i na proizvodnju pljuvačke i našu sposobnost da osjetimo ukus. Ako vam hrana koju jedete ima sve slabiji ukus, vrijeme je da joj dodate dva začina koja će ga pojačati, a dodatno imati blagotvoran efekat na zdravlje.

Možda će vas zanimati

Dr Pamela Pik, autorka besteselera "Kako popraviti glad", objasnila je da bi trebalo poslije 50. godine jesti kurkumu i cimet.

"Kurkuma jača imunitet i umanjuje upalne procese u zglobovima. Dokazano djeluje i na simptome artritisa kod starijih žena", rekla je ona.

Kurkuma ima i preventivno dejstvo za mnoge bolesti, i savjetuje se svima koji bi željeli da održe svoje kognitivne funkcije u dobrom stanju.

"Cimet ima protivupalno i antimikrobijalno dejstvo. Održava nivo šećera u krvi jer usporava pražnjenje želuca nakon uzimanja hrane. Na taj način, spriječava da šećer naglo skače ili opada i poboljšava osjetljivost organizma na insulin", rekla je ona i posavjetovala da se cimet dodaje u kafu, dok se kurkuma dodaje slanim jelima ili se konzumira u obliku čaja.

Samo jedan gram cimeta dnevno umanjuje šećer u krvi, trigliceride, LDL holesterol i druge loše parametre kod ljudi koji imaju dijabetes tipa 2.

"Ne zaboravite i da pijete dovoljno vode. Voda optimizuje metabolizam i dok starimo, a poslije 50. rođendana moguće je da ćete primjetiti da ste rijeđe žedni. Žene bi trebalo da piju devet, a muškarci 13 čaša vode dnevno. Ako ste fizički aktivni ili živite na toplijem području, slobodno možete da pijete i više od te količine", objasnila je dr Pik.

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop