• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

SVA LICA MODE: Sve spremno za "Creative & Fashion Industry" u Banjaluci

Autor Dragana Božić

Revijom dizajnera Marka Fehera koja će se održati 15. juna u 20.00 časova u Koncertnoj dvorani Banskog dvora biće otvorena prva kulturno modna manifestacija "Creative & Fashion Industry".

 Promo 2 (1).jpg Izvor: CREATIVE&FASHION INDUSTRY

I ovoga puta, njegova kolekcija obećava stroge forme, savršen tailoring, scenske komade u kojima je već oblačio velika imena show biznisa, ali i jednu pozadinsku priču koja je i temelj ovog dvodnevnog događaja – posjetici će, sasvim sigurno biti u prilici da vide i dožive koliko daleko možemo dosegnuti s modom. I u vidu mijenjanja narativa, ali i promocijom svoje ekonomije i poduzetnosti, koje prati kvalitet i naše znanje.

U nastavku programa banjalučkim zaljubljenicima u modu biće predstavljen novi brend muških i ženskih torbi ŠURLAN - ART OF CHOICE koje će biti predstavljene uz lepršav odjevne komade dizajnerke iz Grčke KATERINE VAMVAKA i njenog brenda „gaffer&fluf „.

ŠURLAN BAGS – ART OF CHOICE je naziv prve modne kolekcije kompanije MODA d.o.o. iz Banjaluke koja još od davne 1986. godine na internacionalnom nivou djeluje u svijetu mode, kroz proizvodnju i izvoz širokog asortimana visokokvalitetnih proizvoda od kože.

Jedni su od najvećih izvoznika kožne galanterije u BiH. Za mnogobrojne inostrane partnere u cjelosti proizvode brendove, koji su sinonim za premium kvalitet.

Prvi put nakon skoro 40 godina i nakon hiljade kolekcija kreiranih za druge, predstavljaju svoju.Vidjećete ženske i muške torbe u koje su utkani talenat, ljubav, znanje i iskustvo u poslu.

Iza ovog brenda stoje dvojica braće, ekonomista i logističar Nikola Šurlan i umjetnik Dragan Balaban. Ova kolekcija rezultat je svakodnevne borbe između Nikoline operativnosti i praktičnosti i Draganovog sanjalaštva i apstrakcije koju njegova ličnost nosi.

Izvor: CREATIVE&FASHION INDUSTRY

Prvo veče revijskog dijela manifestacije biće zatvoreno predstavljanjem dizajnerke iz Zagreba Morane Krklec i istoimenog brenda ženske odjeće iz Hrvatske koja je na modnoj sceni prisutna već više od 10 godina.

Osvajanjem titule najboljeg mladog modnog dizajnera u Hrvatskoj 2012. godine u sklopu takmičenja LIFT by Perwoll, a u sklopu Fahion.hr-a postala je prepoznata od strane struke, kritike i publike.

Davne 2016. godine Morana je otvorila svoj Atelje, a postavljanjem armaturne mreže koja omogućuje neograničene transformacije prostora, od ateljea, showrooma, do galerijskog prostora ili prostora za druženje stvorila je kreativni kutak koji rado posjećuju pripadnici modne scene ali i zaljubljenici u posebne modne komade ove dizajnerke koje žele nositi na sebi.

U Showroom-u, od 20:30 posjetioce očekuje zanimljiva „postavka“. Svoje kreacije i nakit u Crvenom salonu Banskog dvora predstaviće dizajneri iz regiona, ali i umjetnici iz Banjaluke koji se bave ručnom izradom nakita i predmeta od kože.

Među njima su:
Dizajnerka Marta Miljanić (Beograd)
Dizajnerka Miranda Kaludis (Cirih)
Neo Design - dizajnerka Nevena Ivanović (Beograd)
Brend Šurlan MODA d.o.o. - (Banjaluka)
Morana Krklec (Zagreb)
Učilište za modu,dizajn, ljepotu i zdravlje PROFOKUS (Zagreb)
Nakit Unikat - Sara Ćurlić (Banjaluka)
Puzzla Design nakit - Sanja Šeranić (Banjaluka)
Handmade in BL - Aurelijo Ševčuk (Banjaluka)
Nakit Tekne - Jana Kuvalja (Banjaluka)
Ivyqstudio nakit - Ivana Kurešević - (Šamac)

Izvor: CREATIVE&FASHION INDUSTRY

Druge večeri, 16. juna "Creative & Fashion Industry" manifestaciju otvoriće revija poznate dizajnerke Nevene Jovanović i njenog brenda NEO DESIGN iz Beograda.

Dizajnerka Nevena Ivanović u Banjaluci će premijerno predstaviti treće izdaje OKINEO kolekcije.Kreacije NEO Design-a karakterišu održivost, transparentnost, inkluzivnost, autentičnost, iskrenost, briga za životnu okolinu i sve ljude okupljene oko ove ideje.

Ono što izdvaja njen od ostalih brendova jeste spajanje prošlosti i budućnosti na autentičan način. NEO dizajn teži ka tome da vrati tradicionalne tehnike izrade odjeće i nakita novom dobu. Tokom osam godina koliko brend postoji osvojila je 17 nagrada, kako u zemlji, tako i širom svijeta. Veoma često NEO komadi su izrađeni od recikliranih materijala ili od "dead stock" materijala velikih svjetskih brendova.

NEO Design zasnovan je na ideji da nije potrebno odbaciti tradiciju kako bi se uživali benefiti modernog života. Sistem vrijednosti koji NEO zastupa je održivost, transparentnost, inkluzivnost, autentičnost, iskrenost, briga za životnu okolinu i sve ljude okupljene oko ove ideje. Najveća vrijednost ovog brenda i jesu ljudi oni koji ga kreiraju, vole i nose i svi oni koji vjeruju u iste ideje.

Zatim slijedi revija dizajnerke iz Ciriha Mirande Kaludis koja u Banjaluku stiže sa novom kolekcijom neobičnih torbi u stilu funkcionalnog minimalizma za urbane nomade. Modna dizajnerka Miranda Kaludis stvara bezvremenu odjeću i asesoare, visokih estetskih standarda i funkcionalnosti.
Tako su proizvodi ove nezavisne modne marke iz Ciriha uvijek osmišljeni na osnovu principa rastavljanja i ponovnog sklapanja. Njene kolekcije redovno su predstavljane na Paris fashion week-u, a autentični modeli mogu se kupiti širom svijeta, u Tokiju, Los Anđelesu, Madridu, Melburnu.... Akcenat na njene torbe staviće kreacije dizajnerke NINE YUUN iz Ciriha u kojima će modeli prošetati pistom.

Drugo veče i revijski dio programa zatvoriće kreacije dizajnerke Mare Danz, takođe iz Ciriha. Ona će se predstaviti kolekcijom „Ako nas ne pustite da sanjamo, nećemo vas pustiti da spavate.” Ova kolekcija bazirana je na ispitivanju materijala na keramičkim skulpturama, u kombinaciji sa punjenim tekstilom.

"Iz toga je nastala povezanost, jer me ono što je stvoreno podsjetilo na naša sopstvena tijela – krhka, dinamična, snažna, kruta, hibridna, savitljiva, na neki način tekuća – koegzistiraju, upućena su jedno na drugo, spapaju se i imitiraju jedno drugo", objašnjava Mara Danz.

Napominjemo da će dio programa Showroom druge večeri biti otvoren od 17:00 časova i da je ulaz slobodan.

Izvor: CREATIVE&FASHION INDUSTRY

Podsjećamo vas i na to da "Creative & Fashion Industry" u centar dešavanja stavlja najnovije modne trendove, te da će u dva dana od Banjaluke načiniti blještavi modni centar, predstavljajući ono najbolje iz regionalnog kreativnog svijeta.

Dizajneri, producenti, scenografi, fotografi, kostimografi, vizažisti, frizeri, umjetnici i svi koji u svojim sferama djeluju na najprofesionalniji način, pojedinačni su elementi velike slagalice, koja uljepšava i unapređuje život svakog od nas.

Akcenat je na značaju svakog od njih i predstavljanju potencijala koje Banjaluka ima, kako s aspekta proizvodnje, tako i sa aspekta saradnje sa kreativcima i pojedincima iz drugih gradova i država. "Creative Fashion Industry" će da pokaže moć spoja kulture i mode, kroz oči privrede i industrije, bez kojih nijedna zajednica ne može da funkcioniše u punom potencijalu.

Misija ovog događaja je direktan uticaj na razvoj kulture, umjetnosti i turizma grada Banjaluka, kroz pozitivan impakt koji modna industrija ostvaruje.

Organizator događaja je "MODA" d.o.o. Banja Luka i "MDK", Cirih, Švajcarska, a svrha projekta je publikacija i ekspanzija već postojeće saradnje, kao i promocija turističkog potencijala i uspostavljanje poslovne zajednice između privrednika iz Republike Srpske i Švajcarske koji funkcionišu i/ili imaju namjeru da poslovno učestvuju i doprinose ovoj oblasti.

Kreativnost nosi raznolika lica, a "Creative Fashion Industry" otkriće vam sva.

(Mondo)

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop