Kako da zavarate glad

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stil

Ne možete da prestanete da jedete? Evo kako da zavarate glad

Autor w rs
Autor w rs

Ukoliko vas je već sustigao "zimski" apetit probajte ove oprobane trikove koji će vam pomoći da se zaustavite u prejedanju…

Izvor: Guliver/Getty Images/Vadym Petrochenko

Haldno vreme podrazumeva i pojačanu potrebu za hranom, što je siguran način da "nabacite" koji kilogram viška. 

Probali ste da preskačete doručak ili ručak kako biste pobedili dobar apetit i "uštedeli" na kalorijama, a jedino što ste postigli jeste da se kasnije prejedete. Postoje načini da zavarate glad!

Možda će vas zanimati

"Smanjite" sadržaj frižidera

Torte, punomasni sirevi, suhomesnati proizvodi, razne pite i slična hrana mamiće vas da ih za početak probate, a potom i dokrajčite. Kada imate manji izbor hrane u frižideru, manje ćete i pojesti. Ovu teoriju je potvrdilo istraživanje sa šarenim bombonama. Naime, osobe kojima su ponuđene bombone u svih deset boja, pojele su 30 % više od onih koji su imali izbor od samo sedam boja.

Proteini za doručak

Svi se slažu da je doručak najvažniji obrok. Ako dan započnete suviše laganim doručkom ili ga preskočite, vrlo verovatno ćete “cenu” platiti u toku dana obilnim ručkom ili večerom. Napravite proteisnki doručak. On će vas duže držati sitim i tokom dana ćete manje osećati potrebu za hranom. Istraživanja su pokazala da ćete takvim režimom ishrane dnevno unositi 267 kalorija manje.

supa Izvor: Guliver/Getty Images/Mariha-kitchen

Započnite ručak supom

Istraživanja su pokazala da osobe koje započinju ručak ovim toplim jelom u proseku unose 20% manje kalorija. Ipak, vodite računa, ovi rezultati se ne odnose na kremaste supe koje obiluju kalorijama, pa zato mogu da dovedu do povećanja telesne težine.

Kafa umesto alkohola

Posle obilnog i teškog obroka, bolje popijte kafu nego alkohol. Za razliku od kafe, koja smanjuje apetit, pića sa visokim procentom alkohola (rakija, viski i sličan žestoka pića) imaju suprotno dejstvo. Osim toga, kofein iz kafe reguliše metabolizam i sagorevanje masti, dok alkohol usporava i blokira varenje masti.

Pratite Mondo.ba na FacebookuInstagramu i Twitteru. Aplikacija je dostupna za IOS i Android telefone.

Pročitajte i ovo

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

KUHINJA

loader