Inter iz Milana dobio je ponudu sajta za odrasle da ih reklamira od finala Lige šampiona.
Već nekoliko sedmica fudbaleri Intera igraju bez glavnog sponzora na dresu. Raskinuli su saradnju sa kompanijom "DigitalBits" koja nije ispoštovala finansijski dio dogovora i duguje veliki novac "nerazurima" za reklamu na grudima, a dok traže sponzora za iduću sezonu - dobili su primamljivu ponudu za kraj sezone.
Kao što je poznato, Inter će igrati u finalu Lige šampiona 10. juna u Istanbulu protiv Mančester sitija, a ponudu je lansirao jedan veb-sajt za odrasle koji bi želio da se na taj način pozicionira među ljubiteljima fudbala. U pitanju je platforma "My Club" koja je ponudila ni manje ni više nego 100 miliona evra da se reklamira na istaknutom mjestu. Željeli bi da to sve krene od finala, a za ugovor do 2029. godine nude dakle devetocifrenu sumu.
Za sada nema najava da će Inter i prihvatiti takvu ponudu pošto se priča da bi željeli da u finalu ponesu reklamu jedne humanitarne organizacije, dok će potom od sljedeće sezone izabrati novog generalnog sponzora. Vjeruju da bi mogli da dobiju i veći novac ukoliko osvoje Ligu šampiona i tako budu najprijatnije iznenađenje u ovoj fudbalskoj godini.
Podsjetimo, nedavno je zbog sličnih razloga i Roma raskinula ugovor sa istoimenim sponzorom "DigitalBits" koji duguje ogroman novac. Za razliku od Intera, Roma ima natpis na dresu - SPQR (latinska izreka koja znači Rimski narod i Senat).