FK Partizan i marketnig tim srpskog šampiona u četvrtak je promovisao jedinstvenu multimedijalnu platformu "Partizan.tesla.tc".
Platforma Partizan.tesla tc ima za cilj stalni kontakt navijača i simpatizera crno-bijelih širom svijeta sa svojim matičnim klubom kroz jedinstven multimedijalni program, koji korisnici imaju na svojim telefonima.
"Volimo da kažemo kako je Partizan uvijek bio avangarda u svemu. Ali ne samo ovim projektom, već mnogobrojnim projektima koje smo imali u posljednjih godinu i po dana pokazali smo da ne samo što ne zaostajemo za evropskim klubovima, već smo nekada korak ispred", istakla je Snežana Filipović, direktorka marketinga FK Partizan.
"U prvih nekoliko dana projekat 'Partizan.tesla.tc' posjetili su navijači i simpatizeri iz 31. zemlje svijeta, dok je u bazu prvih dana učlanjeno korisnika iz 19 zemalja. Navijači su uvijek naš 12. igrač i zbog njihove ljubavi prema klubu želimo da oni budu u stalnom kontaktu sa svojim ljubimcima", naglasila je Filipovićeva.
Ova platforma je jedinstvena po tome što na njoj neće biti samo sadržaja vezanih za utakmice, golove i slično, već će pored istorijata kluba i interakcije sa igračem u okviru "chat" stranice korisnici "Partizan.tesla.tc" projekta dobijati i posebne video poruke od prvotimaca Partizana.
Na konferenciji za prezentaciji koja je održana u Humskoj1, prisutnim novinarima se obratio i Milomir Stojmenovski konsultant projekta i prof. dr Gordana Nikić.
"U svijetu postoji preko pet milijardi telefonskih korisnika, a platformu 'Partizan.tesla.tc' može da koristi više od četiri milijarde. Njegova specifičnost je što nije vezan samo za telefone nove generacije, takozvane 'smart' telefone, već ga možete koristiti na vašim najobičnijim telefonima, koji ne podržavaju druge društvene mreže. Ovaj sistem radi nezavisno od operativnog sistema: Android, iOS, Linux, Windows mobile, Symbian", rekao je Stojmenovski.
Koliko je dobra komunikacija ključ uspjeha, a samim tim i pozitivne energije, navela je i prof. dr Gordana Nikić.
"Esencija dobre komunikacije je energija. Ujedinjeni u projekat 'Partizan.tesla.tc' - klub, navijači i igrači imaju mogućnost obostrane komunikacije tokom 24 sata".
(MONDO, foto: FK Partizan)