Valentino Ros neodlučan o promjeni sporta i prelasku u Ferari, a Valerij Petrov spreman da plati "grdne" pare kako bi se okušao u Formuli 1.
Italijanski motociklista Valentino Rosi ponovo je u žiži javnosti u Formuli 1 nakon što je veoma uspješno testirao Ferarijev bolid na stazi Katalunja u Barseloni.
Sedmostruki svjetski Moto GP prvak opet se pominje kao mogući vozač italijanske ekipe obzirom da je rezultat (1:21.900) njegovog kruga za nijansu bio slabiji od prošlogodišnjeg koji je ostvario Kimi Raikonen.
Zabrinutost o mogućem odlasku potvrdili su iz Jamahe, čiji je član već nekoliko sezona.
"Moram da budem zabrinut jer je ostvario zaista fascinantno vrijeme. Ne znam šta ćemo da radimo, ako Doktor poželi da promijeni sport", rekao je vlasnik Jamahe David Brivio za italijansku "Gazetu delo Sport".
Rosiju ugovor sa japanskim timom ističe naredne sezone, ali prema tvrdnjama medija, vjerovatno će da pređe u Dukati, obzirom da se sve glasnije čuju spekulacije da će njegov najveći rival i klupski kolega Horhe Lorenco, dobiti identičan status u Jamahi.
Međutim, Brivio tvrdi da opasnost nije Dukati, već isključivo Ferari!
I sam šef italijanskog "crnog konja" Stefano Domenikali je priznao da bi Rosi bio idealan kandidat za vozača, ukoliko F1 promijeni pravila i dozvoli ekipama po tri bolida.
Popularni "Doktor" želio je da ostane zagonetan.
"Moj sutrašnji posao je da vozim motocikl. Odluku o svojoj budućnosti donijeću tek za nekoliko mjeseci. Istina je da pored Ferarija, na stolu imam i ponudu Dukatija. Sve će biti čisto za par mjeseci", rekao je Rosi.
ŠTA TEČE U VENAMA RUSA? VODKA ILI BENZIN...
I dok se za Italijana otimaju, ruski vozač Vitalij Petrov, koji je vicešampion u GP 2 seriji, po svaku cijenu želi da bude član "najbržeg cirkusa" od nove sezone.
Čak je prema pisanju njemačkog "Bilda" spreman da nekom F1 timu ponudi sumu od čak 15 miliona evra!
"Želim u Formulu 1, želim obračun s najboljim vozačima", prenosi "Bild" Petrovljeve riječi u tekstu pod naslovom "Da li Rus u krvi ima više vodke ili benzina?"
Ruski vozač iz GP 2 takmičenja, iz koje se najčešće regrutuju vozači Formule 1, tvrdi da bi od bogatih sponzora Šerbank i Gasprom, bez problema nabavio novac jer oni žarko žele da vide jednog ruskog vozača u elitnom auto-moto takmičenju.
Vili Veber, dugogodišnji menadžer Mihaela Šumahera, potvrdio je da finansiranje timova od strane vozača nije zapravo nikakva novost u Formuli 1.
"Samo top-vozači zarađuju veliki novac. Ostali moraju da ulažu kako bi učestvovali. Ko to jednom učini, obično plaća tokom cijele karijere. Izuzev ako je ekstratalenat...", rekao je Veber.
Jedan od takvih, bio je i Šumi, koji je 1991. godine platio 200.000 maraka da bi debitovao na Velikoj nagradi Jordana, a kasnije je u Ferariju zarađivao 30 miliona evra po sezoni.
(MONDO)