Čini se da pohlepi proizvođača automobila nema kraja, a Mercedes je najnoviji primjer toga.
Izvor: Mercedes-Benz AG – Communicati/http:/group-media.mercedes-benz
Nakon BMW-a, Mercedes je najnoviji njemački proizvođač koji je zaključao funkcije svog automobila iza pretplate. Ipak, ovaj proizvođač je otišao korak dalje, pa je riješio da ograniči performanse svojih vozila i uvede Acceleration Increase pretplatu.
Acceleration Increase je godišnja pretplata koja košta 1.200 dolara i unapređuje performanse automobila tako što poboljšava izlaznu snagu motora za 20-40%, povećava obrtni momenat i skraćuje vrijeme ubrzanja od 0 do 100 km/h za 0,9 sekundi tokom korišćenja Dynamic režima vožnje. Pretplata ne dolazi sa nekom vrstom fizičke nadogradnje - umjesto toga, ona jednostavno otključava pune mogućnosti vozila, što ukazuje da je Mercedes namjerno ograničio performanse svojih električnih vozila, ne bi li ih kasnije prodavao kao opcioni dodatak.
Acceleration Increase pretplata je dostupna samo na Mercedes-EQ EQE i EQS modelima
Kako je globalna prodaja novih vozila opala posljednjih godina, proizvođači automobila su se okrenuli prodaji softverskih nadogradnji i pretplatama. Iako ovo ima smisla za određene ponude specifične za softver, poput premijum funkcija navigacije ili daljinskog nadgledanja vozila, platni zid za otključavanje performansi automobila kompanije Mercedes je novi, prilično nepopularni trend, zbog kojeg proizvođači ograničavaju mogućnosti hardvera sa kojim je vozilo već opremljeno u fabrici.
Želite da vaš Mercedes ubrzava brže? Platite pretplatu
Mercedes-EQ. EQE SUV. AMG Line Exterior, Night Package, Velvet brown metallic, 22" AMG multi-spoke light-alloy wheels, Electric Art Line Interior, Leather Nappa balao brown/neva grey
Mercedes-EQ. EQE SUV. AMG Line Exterior, Night Package, Velvet brown metallic, 22" AMG multi-spoke light-alloy wheels, Electric Art Line Interior, Leather Nappa balao brown/neva grey
Mercedes-EQ. EQE SUV. AMG Line Exterior, Night Package, Velvet brown metallic, 22" AMG multi-spoke light-alloy wheels, Electric Art Line Interior, Leather Nappa balao brown/neva grey
Mercedes-EQ. EQE SUV. AMG Line Exterior, Night Package, Velvet brown metallic, 22" AMG multi-spoke light-alloy wheels, Electric Art Line Interior, Leather Nappa balao brown/neva grey
Mercedes-EQ. EQE SUV. AMG Line Exterior, Night Package, Velvet brown metallic, 22" AMG multi-spoke light-alloy wheels, Electric Art Line Interior, Leather Nappa balao brown/neva grey
Mercedes-EQ. EQE SUV. AMG Line Exterior, Night Package, Velvet brown metallic, 22" AMG multi-spoke light-alloy wheels, Electric Art Line Interior, Leather Nappa balao brown/neva grey
Mercedes-EQ. EQE SUV. AMG Line Exterior, Night Package, Velvet brown metallic, 22" AMG multi-spoke light-alloy wheels, Electric Art Line Interior, Leather Nappa balao brown/neva grey
Mercedes-EQ. EQE SUV. AMG Line Exterior, Night Package, Velvet brown metallic, 22" AMG multi-spoke light-alloy wheels, Electric Art Line Interior, Leather Nappa balao brown/neva grey
Ovakva odluka nam stiže samo mjesec dana nakon što je BMW primijenio sličan poslovni model na svoje automobile, zahtjevajući od kupaca da plaćaju mjesečnu nadoknadu od 18 dolara kako bi mogli da uključe grijače sjedišta i volana. BMW je takođe ranije pokušao (neuspješno) da naplaćuje 80 dolara mjesečno za pristup Apple CarPlay i Android Auto funkcijama, koje drugi proizvođači nude besplatno.