• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nutricionistkinja razbila zabludu - ako želite da smršate uveče morate da jedete VIŠE!

Ako ste na dijeti i pokušavate da smršate, možda pravite ovu grešku koja usporava mršavljenje, a ima veze s večerom.

 Izvor: YouTube/AustinKing

Spremate se za spavanje, ali ste još uvijek gladni? Nije baš da će vas krčanje crijeva držati budnim, ali vam i stomak i srce govore - hajde da pojedemo još nešto?

Niste usamljeni, često smo gladni pred spavanje i na to utiču obroci koje smo pojeli tokom dana. Postoji više "oblika" gladi pred spavanje i evo kako da se na najbolji način zasitite, a da ne ugrozite kilažu.

Nutricionistkinja Vendi Lopez objasnila je da se glad pred spavanje dijeli na pravu - kada organizmu zaista treba još hranljivih materija, i lažnu, kada zapravo čeznemo za određenom namirnicom. Obe bi trebalo utoliti da bismo mogli da spavamo.

Možda će vas zanimati

"Obroci tokom dana moraju da sadrže tri grupe hrane - ugljene hidrate, proteine i masnoću. Ako ste napravili zdravu salatu od piletine i povrća, ili ispekli ribu s povrćem, niste uradili ništa jer će tijelu i dalje biti potrebni ugljeni hidrati", objasnila je ona.

Izbalansiran obrok će nas držati sitim najmanje tri sata, ako obavljamo normalne aktivnosti - profesionalnim sportistima koji dugo treniraju, naravno, osjećaj sitosti nakon obroka trajaće kraće. Ali za "obične" ljude, večera pojedena dva sata pred odlazak na spavanje trebalo bi da održava osjećaj sitosti i ne ometa san.

Ako već "morate", pojedite nešto, ali dobro pazite šta. Čak i hrana koja ne izgleda teško može da optereti stomak pred spavanje, i onda niste uradili ništa - i dalje nećete moći lijepo da spavate, i dalje ćete biti gladni.

Dobar izbor po nutricionistima su tost sa puterom od kikirikija ili humusom, čorba od piletine... Dobićete sve neophodne hranljive materije a nećete opteretiti stomak. Ako vam se jede nešto slatko, orašasti plodovi i suvo voće ili crna čokolada su odlični.

"Razmislite i da li ste baš gladni, ili vam se jede nešto određeno. Ako vam se, recimo, jede čokolada, pojedite jednu porciju čak i ukoliko ste na dijeti. Kada nas napadne čežnja za određenom vrstom hrane, male su šanse da će je nešto drugo utoliti", rekla je Lopezova.

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop