• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Reci mi kako se zoveš, reći ću ti šta kupuješ

Autor mondo.rs

Ime deteta govori o potrošačkim navikama roditelja, pokazalo istraživanje.

Kaži mi kako ti se zove dete, reći ću ti šta i kako kupuješ - istraživanje je koje je sprovela investiciona banka Goldman Saks kako bi saznala šta imena američke dece otkrivaju o potrošačkim navikama njihovih roditelja.

Anketa je pokazala da roditelji svojoj deci sve ređe daju tradicionalna imena, što je pokazatelj antikonformističke tendencije i sklonosti ka "jedinstvenim" brendovima.

Godine 1940, na primer, pet najčešćih imena za dečake predstavljala su 20 odsto svih imena beba u SAD. Prošle godine, pak, taj broj je pao na svega četiri odsto.

Za Goldman Saks imena dece se mogu porediti sa nazivima brendova, pa se tako roditelji odlučuju za neobična imena jer ih više privlače originalniji brendovi. Pripadnici nove generacije roditelja žele da se razlikuju od ostalih, da skrenu pažnju na sebe, piše londonski Telegraf.

Roditelji koji svojoj deci daju klasičnija imena, kao što su Džek ili Džejkob, manje su otvoreni za novine. Oni obično kupuju proizvode velikih, proverenih robnih marki, a retko ili nikad malih, manje poznatih brendova.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop