• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Weekend Media Festival: Osvrt na SoMo borac

Autor mondo.ba

Jedan od najzanimljivijih događaja u okviru Weekend Media festivala je dodjela nagrada SoMo borac, koja daje jasan uvid u digitalne trendove u regiji.

Nagrade su dodijeljene u osam kategorija, a žiri je imao težak zadatak da izabere pobjednika između 123 prijavljena projekta. Bez obzira da li ste se prijavili u utrku za nagradu ili ne, da li ste agencija ili oglašivač, mogli ste da vidite gdje je vaše mjesto u trenutnom poretku najkreativnijih regionalnih digitalaca.

Sve finaliste, kao i nagrađene među njima, možete vidjeti na OVOM LINKU, a mi bismo se posebno osvrnuli na tri rada.

Living my life, agencije Pristop za banku Nova KBM, je kampanja koja je uspjela da riješi gotovo nemoguć zadatak: da objasni različite načine upotrebe bankarskih kartica segmentu mladih 18-25. Zašto nemoguć? Ova ciljna grupa je otporna na skoro sve vrste komercijalnih poruka, a posebno na one koje podrazumijevaju učenje. Reper ZLATKO kroz kampanju #zivimlajf je uspio da uživo nauči mlade korišćenju bankarskih usluga. Nosio je Google glass i 7 dana snimao svoj život koji se emitovao na Youtubu u realnom vremenu. Ovaj nesvakidašnji reality je privukao ogromnu publiku, a reper je pokazao kao izgleda život zvijezde iz dana u dan, ali i suptilno naučio svoje mnogobrojne mlade pratioce šta sve mogu da plate i kako to da urade sa bankarskom karticom.

Agencija SVA je kreirala kampanju Biram život za Agenciju za bezbjednost saobraćaja Republike Srbije, u cilju podsticanja mladih na bezbjednije ponašanje u saobraćaju. U maniru skrivene kamere, urađen je niz video materijala, gdje se različiti mladi ljudi voze sa pijanim taksistom. Kako se Ivan Mihailović „proveo“ u ovoj vožnji možete pogledati na OVOM LINKU, a pod hashtagom #biramživot mogu se vidjeti i ostali materijali iz ove serije. Sigurni smo da nije bio lagan zadatak skrenuti pažnju mladih ljudi na obavezu savjesnog ponašanja u saobraćaju, ali je ovaj projekat to uspio sa skoro pola miliona pregleda ova 4 videa na Youtube-u.

Projekat koji se obavezno mora spomenuti je The Voice HRT, u digitalnoj izvedbi agencije 404. Ovaj projekat je bio u finalu u čak tri kategorije i osvojio nagradu u dvije, od ukupno Osmi projekat obuhvata digitalnu strategiju za TV show za izbor najljepšeg glasa u Hrvatskoj, u produkciji HRT-a. A ono što je u stvarnosti obuhvatio je: predstavljanje kandidata, uživo komentarisanje emisije na društvenim medijima, praćenje Twitter komentara na TV ekranu, interakciju sa svim učesnicima 24/7, backstage situacije, i još mnogo toga, a što je donijelo ovoj emisiji ekplozivni rast gledanosti. Ono što je nama ovdje bilo posebno zanimljivo je činjenica da je ovaj projekat pokazao da je trend multiscreen praćenja sadržaja već izuzetno prisutan u našoj regiji i da će se sigurno nastaviti i njegov rast.

Čitanje ovog teksta, kao i praćenje nagrade SoMo borac, može voditi samo jednom zaključku: i oglašivači i agencije moraju promijeniti model razmišljanja od analognog ka digitalnom, što je posebno bitno istaknuti za tržište BiH. Oglašivači treba da pobijede barijeru investiranja u projekte koji će možda izazvati more lajkova i sherova, ali slabu prodaju. Sa druge strane, agencije treba da skupe hrabrost i predlažu dovoljno drske, nesvakidašnje i kreativne ideje. Jer samo udruženim naporima obje strane, razvijaće se novi kanali komuniciranja, a i tržište će se edukovati da ih prihvati u komunikacionom, a i marketinškom smislu.

(Kristina Bobrek - Macanović, šef Službe za marketinške komunikacije kompanije m:tel, za mondo.ba)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop