Hju Hefner nije bio bolećiv samo prema "zečicama"…
Čovek kojem su desetine, ako ne i stotine hiljada muškaraca širom sveta zavidele nije samo voleo društvo najlepših žena na svetu.
Izraz "živeti punim plućima" tačno opisuje sve šta je on radio u svom dugom i veoma živopisnom bitisanju. Ovde ćemo pogledati šta je Hju Hefner vozio. Tačnije izabrali smo nekoliko najreprezentativnijih modela koji dosta govore o tome kakav je "plejboj" on bio.
"Kadilak serije 62 kabriolet" iz 1955.
Kažu da je ovaj model bio jedan od najboljih pokazatelja luksuza pedesetih godina u Americi. Sam "kadilak" je važio za top brend, a ovaj predimenzionisani model ga je prikazivao u najboljem svetlu.
Bilo je pravo uživanje krstariti u ovom kabrioletu, koji je prednjačio u primeni, za to vreme, veoma napredne tehnologije, poput električnih podizača prozora i automatskim brisačima.
Kažu da je ovaj ponos "Dženeral Motorsa" posedovao i "kralj" lično. Da, mislimo na Elvisa.
"Mercedes benc 300 SL kabriolet" iz 1959.
Za razliku od "napucanog kadilaka", 300SL je bio njegova sušta suprotnost u svemu, osim u luksuzu. "Mercedesova" SL serija je oduvek privlačila pažnju, ne samo cenom, već i svojom elegantnom linijom.
Ispod poduže haube je bio smešten šestocilindrični motor zapremine 3.000 kubika koji je razvijao preko 250 konjskih snaga. Pored svih "misica", mi mu naročito zavidimo na ovom dragulju.
Kolekcionarski primerci se prodaju po ceni i preko milion evra.
"Mercedes benc 600 pulman" iz 1969.
Omiljenoj limuzini brojnih predsednika država i kraljeva nije ni Hju odoleo. Ovaj dugački četvorotočkaš sa šestoro vrata je predstavljao sam vrh automobilizma u svoje vreme i bio rame uz rame sa drugim superluksuznim modelima, poput "rols rojs fantoma V".
I dok se Tito vozio sa Jovankom i državnicima, gospodin Hefner je bio unutar "pulmana" obično okružen sa pola tuceta lepotica.
BMW 3.0 CS E9 iz 1972.
Za razliku od prethodno opisanih, ovaj BMW je predstavljao nešto što je dosta čitalaca Hjuovog magazina moglo da poseduje.
Legendarni dizajn prednjeg dela, kao i moderni enterijer je bio privlačan velikom broju biznismena, posebno onih u "krizi srednjih godina". Zašto je baš njima bio po ukusu? Jer je delio platformu sa modelom 3.0 CSL, koji je harao evropskim trkama u to doba.
Dakle, Hju Hefner je imao i racionalne poteze kada je kupovina automobila bila u pitanju.
"De tomaso pantera" iz 1972.
Ovaj model nije baš iz Hjuove kolekcije. Ali i nije da nije…
Veza "Plejboj" magazina i automobila se ogledala i tome što je svaka lepotica godine dobijala, uz lentu, i automobil. Bilo je tu dosta zanimljivih mašina, a mi smo izabrali "de tomaso panteru", koji je dobila, kao "Playboy Playmate of the Year" Liv Lindeland 1972. godine. Ova norveška glumica je postala čuvena i po tome što je bila prva "lepotica meseca" za koju su čitaoci mogli da kažu da je prirodna plavuša.
A da, i reč, dve o "panteri". Dizajnom se potpuno uklapao u tadašnje sportske trendove, a ispod haube mu je bila smeštena "fordova" motorčina od 5,8 litara koja je razvijala 335 konja. Kako li je Liv njih krotila nije nam poznato, ali je bitno da je njena "pantera" bila roze.