U junu je 'Barbie' odlučio da na tržište plasira lutku sa protetičkom nogom i lutku u invalidskim kolicama. Cilj 'Barbie' lutaka je borba protiv stigmatizacije osoba sa fizičkim invaliditetom, prenosi CNN.
Nove lutke su dio Mattelove '2019 Barbie Fashionistas' kolekcije koja djeci šalje poruku da je ljepota u različitosti.
"Kao brand, možemo poteknuti konverzaciju o fizičkom invaliditetu tako što ćemo ih uključiti u našu kolekciju modnih lutki pokazujući višedimenzionalnost pogleda na ljepotu i modu", poručili su iz kompanije 'Mattel' - proizvođača popularne lutke.
Mattel je u saradnji sa 13-godišnjim Jordanom Reevesom, aktivistom koji je i sam osoba sa invaliditetom, proizveo lutku sa protetičkim pomagalom koje može biti odstranjeno kako bi doživljaj prilikom igranja bio "više stvaran".
Ovaj proizvođač igrački je sarađivao sa UCLA Mattel Children's Hospital i stručnjacima proizvodnju invalidskih kolica, što je bio najčešće zahtjevan dodatak za lutku - tvrde iz 'Mattela'.
"Postoji nekoliko vrsti invalidskih kolica. Ova kolica su razvijena za one osobe koje imaju stalni fizički invaliditet", kazali su iz ove kompanije.
Invalidska kolica će biti dio kolekcije 'Barbie Dream-House'.
Barbie will debut a doll with a prosthetic leg, and another that comes with a wheelchair, in June https://t.co/dtzdrSeqUspic.twitter.com/8MzbyUUX3p
— CNN (@CNN) 15. фебруар 2019.
Informacija o novim lutkama je došla i do aktivista koji se bore za prava osoba sa invaliditetom.
"Simbolično je da jedan društveni simbol kao što je Barbie pokazuje da postoje različiti ljudi koji mogu biti atraktivni, a s kojima se djeca mogu igrati", naglasio je Curt Decker, izvršni direktor organizacije koja se bori za prava ljudi sa invaliditetom.
On se nada da će nove lutke otkloniti stigmu sa ovih ljudi i pokazati djeci da "ništa nije pogrešno" s njima.
U svijetu postoji više od jedne milijarde ljudi koji imaju neki oblik invaliditeta, tvrdi Dženifer Lasio Mizrahi, predsjednica organizacija 'Poštuj invaliditet'.
"Želimo vidjeti sebe u kulturi, igračkama, stvarima kojima smo okruženi oko sebe svaki dan", objasnila je Mizrahi.
"Barbie se pridružio brojnim moćnim kompanijama koje također razumiju da su marketing, pa i osobe sa invaliditetom pravi način da se ostvari profitabilnost", dodala je.
Nove Barbie kolekcije će sadržavati i lutke koje imaju pletenice i imat će realniji izgled tijela.
Na ovaj način kompanija želi na tržištu ponuditi što različitije lutke. Podsjećamo, Mattel je prije dvije godine proizveo Barbie lutku koja nosi hidžab i plasirao na tržište set lutki koje predstavljaju istospolni brak, piše CNN.