Milica Pavlović postala je prva brend ambasadorica kompanije Deichmann u Bosni i Hercegovini.
Najveći evropski maloprodajni lanac obuće Deichmann sklopio je partnerstvo sa popularnom srpskom pjevačicom Milicom Pavlović povodom predstavljanja nove kolekcije za jesen/zimu. Iako je kompanija već sarađivala sa poznatim damama na globalnom nivou, ovo partnerstvo je jedinstveno, jer prvi put da njemački brend Deichmann ima lokalnu celebrity kampanju u našoj zemlji.
„Poznato je da žene njeguju strast prema cipelama, a upravo to je jedan od razloga zašto sam ponosna na saradnju sa jednom od vodećih kompanija u svijetu kada je riječ o obući“, rekla je Milica i nastavila: „To što sam dio ove kampanje predstavlja sjajan način da proslavim svoju ljubav prema cipelama. Ne samo da cipele predstavljaju ključni modni detalj koji dopunjava svaku odjevnu kombinaciju, već odražavaju i vaš pristup životu, vašu ličnost i utječu na način na koji vas ljudi doživljavaju. Ne radi se samo o odabiru pravog para cipela, već o pisanju vaše individualne životne priče, korak po korak, uz svaki model koji ste ikad nosili.“
Milica već godinama vlada muzičkom scenom, svojim upečatljivim vokalom, brojnim hitovima i scenskim nastupima koji mogu da se porede sa svjetski poznatim zvijezdama. Poznata po svom atraktivnom izgledu i talentu za muziku i ples, Milica ima i odličan smisao za modu i postavlja trendove, što je čini savršenim ambasadorom za novu Deichmann kolekciju.
„Milica Pavlović za Deichmann“, nova kolekcija za jesen/zimu 2019. godine, sastoji se od četiri različite kategorije obuće, koje prate modne potrebe žena u svakoj prilici, od jutra do večeri. „Chunky“ patike, plitke čizme, čizme sa nitnama i štikle - kolekcija naglašava urban i moderan stil ukrašen zanimljivim detaljima kao što su pertle, animal print, sjaj i šare u jarkim bojama.
Kolekcija je sada dostupna u svim DEICHMANN prodavnicama u Bosni i Hercegovini. Takođe možete da je pogledate i na www.deichmann.com.