Evo šta su sve utvrdili istraživači sa kanadskog univerziteta.
Ljudi čije telo krase tetovaže, češće reaguju impulsivno i užurbano donose odluke, rezultat je novih istraživanja.
Ekonomisti sa univerziteta Mekmaster u Kanadi, sproveli su analizu u saradnji sa više od 1.000 ispitanika. Ispitano je 781 osoba bez tetovaža i 255 sa tetovažama.
Ranija istraživanja su pokazala da trideset i osam procenata ljudi starosti između 18 i 29 godina ima najmanje jednu tetovažu.
Da bi otkrili da li su misaoni procesi ljudi varirali u odnosu na to da li imaju tetovaže, istraživači su od učesnika tražili da igraju igru, koju obično koriste za procenu sposobnosti dugoročnog planiranja, javlja RTS.
Većina tetoviranih ispitanika odmah je izabrala manju sumu na kratke staze, bez mogućnosti povećanja prihoda, dok su oni bez tetovaža, uglavnom planirali dugoročno rešenje, sa mogućnošću porasta prihoda.
Psiholog Luzel Nad, sa Južnoafričkog univerziteta, takođe je sprovela je zasebno istraživanje o tome zašto neki ljudi vole tetovaže.
Otkrila je da je osnovna motivacija za tetoviranje, kod 25 odsto njih, bila lične prirode, i da za njih tetovaža ima određenu intimnu poruku.
Dvanaest odsto tetoviranih ljudi je to uradilo iz "umetničkih razloga", a približno po isto toliko procenata, iz kulturnih i iz verskih razloga.