Kako da ubrzam metabolizam

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stil

Kako da ubrzate metabolizam od jutra: Najbolji obrok za početak dana

Autor w rs
Autor w rs

Kažu da je doručak najvažniji obrok, a evo šta je najbolje da jedete ujutro.

Nutricionistkinja Suzi Barel kaže da možete da preduzmete neke jednostavne korake kako biste brže mršavili. Ona ističe da je jako važno da doručkujete da biste skidali višak kilograma, ali je važno i šta jedete.

Evo njenih saveta koji će pomoći da dan započnete na najzdraviji mogući način.

Možda će vas zanimati

Kvalitetni ugljeni hidrati

Iako mnogi veruju da su ugljeni hidrati neprijatelji vitke linije, nutricionistkinja kaže da su važan deo jutarnjeg obroka.

"Osim ako se pridržavate baš nekog striktnog režima ishrane, dodavanje ugljenih hidrata sa niskim glikemijskim indeksom u doručak može da napuni telo energijom koju je izgubilo tokom noći. Takođe, to će obezbediti dovoljno energije mozgu i mišićima da funkcionišu najbolje moguće", kaže Suzi.

Na primer, ako jedete pahuljice za doručak, tražite one sa manje šećera, a suvo voće je sjajna opcija koje možete da kombinujete sa celim žitaricama.

Ono što treba da izbegavate za doručak su razna peciva, savetuje Suzi.

Fokus na proteine

Dobro je da unesete proteine ujutro, kako biste ostali zdravi i fit.

"Jedna od najmoćnijih stvari koje možete da uradite je da unesete proteine za doručak, oko 20 grama, jer ćete biti siti narednih nekoliko sati".

Nutricionistkinja kaže da su dobar izbor jaja i jogurt recimo.

Dodajte voće i povrće

Većina ljudi ne unosi dovoljno voće i povrća, a nutricionistkinja kaže da povećanje unosa tih namirnica može da napravi veliku razliku.

"Mali broj nas unosi dovoljno voća i povrća, a doručak je obrok kada lako možemo da povećamo taj unos. Recimo, pojedite paradajz uz tost ili jedite povrće uz jaja, a uz to popijte smuti ili sveže ceđeni sok. Tako ćete uneti dosta vlakana i vitamina".

Ne zaboravite masti

Ne morate da izbacite masti iz ishrane da biste smršali.

"Dobre masti nalaze se u raznim namirnicama, uključujući maslinovo ulje, avokado, orašaste plodove, puter od kikirikija... Te namirnice nude i brojne druge nutrijente pored masti, zbog čega ćete biti duže siti".

Nutricionistkinja savetuje da dodate barem jednu porciju masti svom omiljenom doručku. Na primer, tost sa puterom od kikirikija je dobar izbor za doručak.

Pratite Mondo.ba na FacebookuInstagramu i Twitteru. Aplikacija je dostupna za IOS i Android telefone.

Pročitajte i ovo

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

KUHINJA

loader