Pet savjeta da skinete salo sa stomaka

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stil

Pet savjeta da skinete salo sa stomaka

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Nikako da skinete uporno salce sa stomaka? Uz ove savjete ćete to napokon uspjeti!

Izvor: Guliver/Getty Images/primipil

Fitnes ekspert Sem Vud kaže da je pitanje koje mu ljudi najčešće postavljaju – kako da skinem salce sa stomaka?

"Znam žene koje uprkos tome što treniraju godinama i zdravo se hrane, ne uspijevaju da skinu uporno salo sa stomaka. Da biste u tome uspjeli, morate da budete dosljedni i uporni, a moji savjeti će vam u tome pomoći".

1. Jedite "pravu" hranu

Da biste imali izvajani stomak, morate da pazite šta jedete – izbacite prerađene ugljene hidrate i rafinisani šećer, a unos alkohola smanjite na minimum. Jedite što manje obrađene namirnice i vodite računa da vaša ishrana ima balans zdravih masti, ugljenih hidrata i proteina.

2. Radite vježbe otpora

Dakle, ne samo kardio, morate da dižete i tegove! To, naravno, ne znači da treba da se pretvorite u bodibildera, možete da radite i vježbe koristeći svoju težinu. Potrebno vam je bilo šta što stvara otpor vašim mišićima.

Sem objašanjava da je ova vrsta treninga dobra jer se kalorije sagorijevaju i nakon vježbanja.

3. Smanjite unos alkohola

Alkohol povećava skladištenje masti jer se metaboliše drugačije nego ostale namirnice i napici. Tijelo alkohol prepoznaje kao toksin i najprije će sagorjevati njega, umjesto da troši hranu ili već uskladištene masti.

4. Nađite način da se oslobodite stresa

Stres je fizički odgovor zbog kojeg se oslobađaju hormoni adrenalin i kortizol. Zbog dužih perioda stresa, nivo kortizola postaje hronično visok, a to ima niz negativnih efekata na tijelo – utiče na san, više vam se jedu slatkiši, loše je za zdravlje creva, a sve to vodi ka višku kilograma.

Jasno, stres ne možete uvijek da izbegnete, ali je zato jako važno da naučite kako da ga se oslobodite.

5. Ne zanemarujte spavanje

Nisu važni samo vježbanje i ishrana, već i san!

San direktno utiče na apetite i regulaciju gladi, a povezuje se i sa stresom. Ako ste konstantno nenaspavani, povećava se nivo kortizola, što na kraju dovodi do gojenja. Osim toga, ako ne spavate dovoljno, veće su šanse da donosite loše odluke koje se tiču ishrane, zato se trudite da svom telu obezbijedite dovoljno sna, poručuje Vud. 

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop