• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ugljeni hidrati koji skidaju kilograme: Jedite ih do mile volje - garantovano ćete smršati!

Osim što će pomoći da izgubite višak kilograma, ove namirnice će pozitivno uticati na cjelokupno zdravlje, jer su prepune vitamina

 Izvor: Guliver/Getty Images/Merlas

Kada pomislimo na ugljene hidrate, obično je prva asocijacija gojenje. Ali, ugljeni hidrati su i te kako potrebni organizmu, zajedno sa proteinima i vlaknima čine "sveto trojstvo" nutrijenata za dobro zdravlje i odgovarajuću kilažu.

Ono što treba da znate jeste koje ugljene hidrate da izaberete i od njih ćete provereno smršati!

1. Kukuruz

Prvo i osnovno - kukuruz mora da bude svjež. Onaj iz konzerve ne dolazi u obzir, jer je često prepun soli i šećera. Drugo pravilo je da ga jedete bez ulja i uz minimalnu količinu soli. Ako poštujete ova dva pravila, ovaj zdravi ugljeni hidrat će vam obezbjediti vlakna, jod, fosfor, magnezijum, kalcijum i gvožđe, a pritom će i ubrzati mršavljenje.

2. Boranija

Najlakše, najukusnije i jelo sa veoma malo kalorija! Boranija je pravi lagani ugljeni hidrat idealan za večeru, čak i onu kasnu, jer ubrzava vaš metabolizam do maksimuma. Siromašna je kalorijama, ali bogata vlaknima, zbog čega ćete dugo ostati siti. Takođe sadrži i puno proteina i korisnih vitamina.

3. Pasta

Tjestenina napravljena od durum pšenice neće štetiti vašoj figuri, osim ako je ne prekuvate. Budite pažljivi i sa sosom - ako ima previše masnoće i soli, žitarica tu ništa ne može da pomogne.

4. Leblebije

Nutricionisti kažu da nam gotovo svi imamo konstantni nedostatak neophodne količine vlakana. Leblebije su namirnica koja će vam pomoći da se sa time izborite. Osim toga, bogate su biljnim proteinom, koji je izuzetan za srce i manganom, koji štiti od preranog starenja.

5. Pečurke

Sadrže puno ugljenih hidrata, ali i proteina i antioksidanasa koji pomažu neutralisanje štetnog efekta slobodnih radikala. Kako bi se svi vrijedni nutrijenti iz pečurki apsorbovali u tijelo, kombinujte ih sa mesom ili žitaricama.

Pratite Mondo.ba na FacebookuInstagramu i Twitteru. Aplikacija je dostupna za IOS i Android telefone.

Pročitajte i ovo

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop