Zemunski klub počeće u srijedu da prodaje svoje prepoznatljive i jedinstvene dresove.
Avangardna i neobična kombinacija boja na dresu Mega Vizure neizbježno "bode oči", sviđala se nekome ili ne.
Košarkaški menadžer Miodrag Ražnatović, prvi čovjek kluba, otkrio je prošle jeseni da je plavo-roze dezen osmislila njegova desetogodišnja ćerka, a da je "Adidas" uoči sezone skrojio dizajn "koji šokira, ali i izdvaja Megu od ostalih".
Srpski ABA ligaš i učesnik finala Kupa Koraća stoga je odlučio da klupsku plavo-roze opremu pusti u prodaju.
"Povodom velikog interesovanja, od srijede će se naći u prodaji plavo-roze kolekcija Meginih dresova!", saopšteno je iz kluba.
Igrači Dejana Milojevića našli su se u žiži javnosti poslije odličnih igara u Kupu Koraća i ubjedljive pobjede nad šampionom Hrvatske, Cibonom.
"Stoga je uprava Kluba, odlučila da prvi put navijačima omogući kupovinu dresova. I to plavo-roze kombinacije, koja je postala zaštitni znak ovog mladog kluba. Dresovi se mogu naručiti preko telefona +381 63/1280-289 ili putem mail-a [email protected]", poručeno je iz kluba.
(MONDO, foto: MN Press)