Direktor Telekoma Srbije objašnjava za MONDO zašto je ta kompanija stala iza KK Partizan i iznosi očekivanja pred Mundobasket u Turskoj.
Sport i privreda mogu i moraju zajedno. Pogotovo u ovakvim, teškim vremenima. Telekom Srbija je jedna od kompanija koja je uvijek "na raspolaganju" sportu i u mnogim slučajevima, do sada to se pokazivalo kao dobitna kombinacija.
U srijedu je Košarkaški klub Partizan dobio jak vjetar u leđa. Iza njega je stao Telekom Srbija, novi generalni sponzor najuspješnijeg sportskog kolektiva u Srbiji.
Generalni direktor Telekoma Srbija Branko Radujko u izjavi za MONDO objasnio je zašto je ta kompanija baš u ovom trenutku stala iza KK Partizan.
"Partizanu je bio potreban stabilan sponzor, a nama dobra platforma za razvoj marketinga i naših proizvoda i da kroz ovakvu saradnju promovišemo usluge naše telefonije. Ne trba zaboraviti da je Telekom, kroz svoje kompanije, prisutan i u regionu. Takođe, ovo je i stvar prestiža i trebalo je prepoznati i podržati naporan i ozbiljan rad Partizana u posljednjih 10 godina".
Partizan je i bez velikih finansija uspio da napravi ogroman uspjeh u Evropi. Da li je Telekom postavio neki "uslov" crno-bijelima, da u naredne tri godine, na koliko je potpisana saradnja (a možda će se i produžiti), napravi i korak više?
"Kao i svaki sponzorski ugovor koji smo do sada napravili, takav je i ovaj. Postoji nešto što se zove osnovni ugovori i nešto što su nagrade za postignute rezultate. Napravili smo dobru i izbalansiranu osnovu ugovora i mogućnosti za stimulaciju. Ali, ova mlada generacija košarkaša Partizana je dovoljno stimulisana i bez toga i ne sumnjam da će željeti da dokaže i da sada, kada je otišao dugogodišnji trener, može. Vjerujem da će Srbija još dugo godina pokazivati da je nepresušan izvor sportskih talenata".
Telekom Srbija je, između ostalog, i sponzor Košarkaškog saveza Srbije. Prije dvije godine ta saradnja je bila više nego uspješna - Srbija je bila druga u Evropi. Šta Telekom Srbija i njen prvi čovjek očekuju na predstojećem Svjetskom prvenstvu u Turskoj?
"Kada smo 'ulazili' u košarku 2008. godine mnogi su to osporavaili, pitali nas zašto to radimo kada je košarka prethodnih godina bilježila neprijatne rezultate, te mladi su, te nije dobra organizacija... Na konferenciji za novinare kada smo ispraćali reprezentaciju na EP u Poljskoj rekao sam da se ne bih iznenadio kada bi napravila uspjeh, kao što je to bio slučaj i sa vaterpolo reprezentacijom, koja je postala prvak svijeta. Ovog trenutka bih rekao isto. Nije cilj SP, jer smo napravili smo saradnju sa KSS, do završetka olimpijskog ciklusa, odnosno do Londona 2012. Ne bih se, međutim, iznenadio ni vrhunskim rezultatom na SP. Treba imati razumijevanje i ako ekipa ne bude druga kao na EP, ali sasvim sigurno će pokazati da je jedna od najperspektivnijih reprezentacija u svijetu".
Izvještaj sa potpisivanja sponzorskog ugovora pročitajte OVDJE
(MONDO)