Novi sistem će, osim upozorenja, moći sam da smanji brzinu vozila.
Prekoračenje brzine je jedan od najvećih uzroka saobraćajnih nesreća i rezultirajućih povreda i smrtnih slučajeva. Kako bi pomogla u rešavanju ovog problema, Evropska unija je nedavno donijela propis kojim će softver za kontrolu brzine, pod nazivom Intelligent Speed Assistance (ISA), učiniti obaveznim za sve nove automobile koji se prodaju na tržištu EU - počevši od 2024. godine.
ISA je nova tehnologija protiv prekoračenja brzine koja koristi različite metode kako bi provjerila da li vozač poštuje ograničenja. Ovo uključuje podatke sa mapa, kameru automobila i duboko učenje.
Kada ISA detektuje da je vozač prekoračio brzinu, upozoriće ga na više načina. Povratne informacije uključuju kaskadno akustično upozorenje, kaskadne vibracije, vibracije pedale gasa i vizuelno upozorenje. ISA takođe može da redukuje brzinu vozila.
ISA djeluje veoma invazivno na prvi pogled. Međutim, proizvođači automobila će moći da biraju koje metode će softver primjenjivati na njihovim vozilima, a vozači će moći da ponište bilo koju od mjera.
Na primjer, ako ISA automatski smanjuje brzinu vozila, vozač može da ubrza tako što će dublje pritisnuti pedalu gasa. Takođe, vozači imaju opciju da potpuno deaktiviraju sistem ukoliko postane smetnja u vožnji. Ipak, ovo se može promijeniti u budućnosti, kako se sistem bude šire implementirao.