Osim izgleda novog modela prikazanog na zvaničnim fotografijama, Xiaomi nije objavio tehničke karakteristike SUV-a YU7, pa se s razlogom pretpostavlja da se on, bar u početku, neće mnogo razlikovati od popularne limuzine SU7
Najpoznatiji kao proizvođač pametnih telefona, Xiaomi se nakon proboja na tržište uspješno uhvatio u koštac sa širokog spektra kućnih uređaja, alatima i električnim trotinetima, a prije nešto više od godinu dana proizvodnju je poširio i na elektromobile.
Taj proizvođač je, za kratko vrijeme, postao prilično priznat u svijetu električnih vozila, nakon što je njegov debitantski model, sportski sedan sa oznakom SU7, napravio pravu pometnju na kineskom tržištu.
Proizvodnja automobila lansiranog pre nešto manje od godinu dana, nedugo po početku, značajno je, zbog enormne potražnje, povećana u odnosu na prvobitno planiranu. Na tome se, očekivano, nije stalo, pa Xiaomi već neko vrijeme radi na svom novom četvorotočkašu, kompaktnom SUV koji nosi oznaku YU7.
Purosangue – Made in China
Stilske sličnosti karoserije sa modelom SU7 uočljive su na prvi pogled, dok istovremeno YU7 iz nekih uglova podsjeća i na veći Ferrari-jev SUV Purosangue. Oba modela imaju udubljenja na haubi sličnog oblika, tanka dnevna svjetla koja vizuelno dijele farove i crne štitnike lukova točkova.
Međutim, osim detalja dizajna vidljivog na fotografijama, tehnički detalji još uvijek nisu poznati, pa se zato s razlogom pretpostavlja da se YU7 ne razlikuje mnogo od SU7, koji kupcima nudi izbor između modela sa pogonom snage 295 i 664KS, ali i najavljenu ekstremnu sportsku varijantu čiji elektromotori na točkove isporučuju čak 1.527 "konja" (slika ispod).
Kada je o baterijama riječ, za SU7 moguće je odabrati pakete kapaciteta 73,6kWh i 94,3kWh, a Xiaomi je obećao i da će 2025. ponudu proširiti na nove opcije od 132kWh i 150kWh.
Kompanija je nedavno prikazala eksperimentalnu verziju Xiaomi SU7 Ultra koja je na legendarnoj njemačkoj stazi Nirburgring Nordšlajfe obišla krug za tek nešto manje od 6 minuta i 47 sekundi, što predstavlja najbrže vrijeme koje je na toj stazi postigao neki automobil sa četvoro vrata, bez obzira na vrstu pogona.
Xiaomi SU7 je kao što smo pomenuli, postao pravi hit u Kini, gdje je ove godine prodato više od 100.000 primjeraka, djelimično zahvaljujući relativno povoljnoj početnoj cijeni od oko 30.000 dolara.
Izvršni direktor Xiaomi-ja Lei Đun u ponedjeljak je na društvenim mrežama podijelio prve zvanične fotografije novog automobila, nakon što su se njegove slike prethodno pojavile na sajtu kineskog Ministarstva industrije i informacionih tehnologija (MIIT).
YU7 će u Kini biti lansiran sredinom 2025. godine i na tamošnjem tržištu će se postaviti kao glavni rival Teslinom Modelu Y i sličnim kompaktnim električnim SUV modelima, rekao je Đun.
BONUS VIDEO: