Evo šta zubari ne govore pacijentima, a važno je da znaju!
Bilo da vas zubi muče, ili ste zadovoljni i osmijehom, i osjećajem u ustima, redovna posjeta zubaru dio je brige o sebi.
Karijes, loš "redoslijed" zuba, loš zadah i krvarenje desni samo su neki od čestih problema, a zubari ovo ne govore pacijentima iako bi trebalo da znaju.
1. Bol nije vaš najveći problem
Samo zato što vas nijedan zub ne boli, ne znači da je sve u redu.
"Ni visok holesterol ne boli, pa predstavlja veliki problem. Ljudi se ponekad ponašaju kao da usta i zubi nisu dio njihovog tijela, i ne provjeravaju da li je sve u redu dok ne osjete oštar bol ili vide krv na četkici za zube," kaže Danin Freš Grej, zubarka iz Virdžinije.
2. Ne viđamo se dovoljno često
Sigurno ste čuli da bi dva puta godišnje trebalo da idete kod zubara? Ova preporuka važi za ljude kojima su desni potpuno zdrave, što zapravo nije slučaj sa najvećim procentom populacije.
3. Operite sve zube
"Iznenadilo bi vas koliko pacijenata mi kaže da pere samo zube koje drugi ljudi vide. A mnogi periodontalni problemi i bolesti pogađaju upravo zube koji se nalaze dublje u usnoj duplji," kaže Džoel Slejven, zubar iz Kalifornije.
4. Deset minuta dnevno je dovoljno
Najveći broj ljudi, po anketama, provodi tri minuta dnevno u njezi zuba. To znači da ih tri puta dnevno pere po samo jedan minut.
"Ispravna higijena podrazumijeva deset minuta na dan, to uključuje i pranje i čišćenje koncem. Odrasli u njezi zuba provode dva-tri minuta, a djecu da ne pominjem," rekao je Slejven.
5. Pranje zuba neće riješiti neprijatan miris
Plak koji izaziva zadah "ukorijenjen" je u desnima, i četkice za zube jednostavno ne mogu da dopru do njega.
"Potrebno je svakog dana čistiti prostor između zuba koncem, i otići na čišćenje kamenca svakih nekoliko mjeseci. Ako i nakon toga imate problem sa zadahom, posjetite ljekara ili probajte da utvrdite šta u ishrani radite pogrešno", rekao je Ned Vindmiler, zubar iz Minesote.
Pratite Mondo.ba na Facebooku, Instagramu i Twitteru. Aplikacija je dostupna za IOS i Android telefone.