Kako smršati bez dijete - ne radite ništa, a trošite kalorije | MONDOBA

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stil

Kako smršati bez dijete - ne radite ništa, a trošite kalorije

Autor Maja Gašić
Autor Maja Gašić

Jednostavna tehnika koju odobravaju i fizioterapeuti.

Izvor: Instagram/ jennacantlose

Najveći neprijatelj vitkog stasa i generalno vitalnosti organizma jeste sedenje. Tokom pandemije, ogroman broj ljudi prešao je na rad od kuće, pa čak i minimalna fizička aktivnost u vidu šetnje, izostala je iz dnevne rutine.

Prema fizioterapeutkinji dr Fang  D. Tren sa Američkog koledža sportske medicine, dugi periodi sedenja uzrokuju taloženje masnih naslaga, a povećavaju rizik od srčanih bolesti, dijabetesa, gojaznosti i depresije.

"Stajanje s druge strane zbog bolje cirkulacije pomaže da se brže potroše kalorije, poboljšava metabolizam glukoze i kontrakcije mišića, ali i smanjuje rizik od kardiovaskularnih oboljenja", kaže dr Tren.

Ovaj savet testirala je preduzetnica Džen Glenc i prenela svoja iskustva za američke medije. Ona je oslučila da nedelju dana stoji najmanje tri sata dnevno. 

"Stavila sam laptop na komodu i radila na nogama, telefonirala stojeći ili šetajući se po spavaćoj sobi, a čak sam i TV gledala s nogu", ispričala je. 

Već posle nedelju dana primetila je da manje nego ranije oseća bolove u leđima i vratu, kao i da se smanjio pritisak u zglobovima. Naravno, bilo je potrebno vreme da se uopšte seti da treba da stoji, a napor u prva dva dana nije bio zanemarljiv. Bolele su je noge, kičma, osećala se iscrpljeno. Trećeg dana se sve promenilo!

Osetila je bukvalno "udar" energije koja je rasla iz dana u dan, a ujedno i kilogrami su se topili...

Fizioterapeutkinja Lara Hajman potvrdila je da stajanje zahteva mnogo više energije od sedenja, ali zato i daje više energije. Hajman preporučuje i da se nakon svakog sata stajanja, napravi pauza od 10 minuta tokom koje ćemo sesti ili prileći.

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

KUHINJA