• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ne morate izbjegavati hranu koju volite: Evo kako da se ne udebljate na jesen

U jesen ne možemo da odolimo visokokaloričnoj hrani, a saznajte kako da se ne ugojite i kad jedete omiljenu hranu.

 Izvor: printscreen/rts

U jesen, vitamini i druge supstance koje jačaju imuni sistem postaju posebno neophodni da bismo očuvali zdravlje i pomogli da nam organizam što bolje finkcioniše.

Ono što se takođe dešava većini ljudi tokom ove sezone jeste da se goje... Nakon aktivnog ljeta, plivanja i lakše ishrane, nije čudno što nam nešto teža jesenja hrana dodaje kilograme.

Istovremeno, zbog nedostatka sunca i lučenja "hormona sreće", sasvim je logično što ljudi utjehu traže u hrani koja je po pravilu visokokalorična.

Nutricionistkinja Marija Koroleva ističe da bi se organizam zaštitio i omogućilo mu se da pravilno funkcioniše neophodno je da se promjeni ishrana u skladu sa sezonom.

Jedna od popularnijih namirnica u ovo doba jeste krompir, a dr Marija otkriva kada je najbolje da ga jedete kako ne bi uticao na tjelesnu težinu.

"Ova namirnica je bogata peptidima, sadrži i vitamin C i neće naškoditi figuri ako se jede prije 16 časova."

Isto je rekla za hranu koja goji - ako već ne možete da joj odolite, nemojte je jesti poslije četiri sata. Iskoristite brži metabolizam u jutarnjim satima da bi se neutralisalo negativno dejstvo ovih namirnica.

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop