Želite vitku liniju? Spavajte i time podstaknite mršavljenje | MONDOBA

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stil

Želite vitku liniju? Spavajte i time podstaknite mršavljenje

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Spavanje utiče na čitav organizam, pa čak i na osećaj gladi. A evo koliko treba da spavate da biste smršali.

Više sna može da vam pomogne da smršate, a naučnici su utvrdili da su ljudi koji spavaju između sedam i devet sati većinu noći, tokom dana manje gladni.

Ljudi koji u proseku spavaju oko osam sati tokom noći danju jedu manje grickalice i "nezdravih" namirnica, tvrde naučnici.

Možda će vas zanimati

S druge strane, oni češće donose zdrave izbore kada je reč o hrani i imaju dovoljno energije za vežbanje.

"Kada su ljudi manje umorni, oni su i manje skloni da unose slatkiše i visokokalorične namirnice. Takođe, manje su skloni da kasno uveče nešto grickaju", kaže nutricionistkinja dr Vendi Hol.

Ona ističe da manjak sna narušava balans hormona, a samim tim i kontrolu apetita.

"Više sna može da dovede do značajnog smanjenja unosa šećera. Trajanje spavanja takođe može da utiče na izbor hrane koju ljudi unose i može da doprinese održavanju zdrave telesne težine", ističe nutricionistkinja.

Dr Leoni Rudik-Kolins naglašava i da konzumiranje namirnica ranije u toku dana pomaže bolje varenje i sprečava gojenje.

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop