Odvojite malo vremena i za sebe Najbolja vezba za sve misicne grupe

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stil

Odvojite malo vremena i za sebe: Najbolja vežba za sve mišićne grupe!

Autori mondo.rs Cosmopolitan.rs
Autori mondo.rs Cosmopolitan.rs

Evo kako da ostanete u formi ovih dana, kad se silom prilika krećete manje nego obično.

Izvor: Guliver/Getty images, CentralITAlliance

Vežbe koje ne zahtevaju posebnu opremu ni previše vremena idealne su za treninge u kućnim uslovima.

Ovih dana verovatno izlazite samo u nabavku, a ostatak vremena provodite dezinfikujući sve po kući u krug, ali morate odvojiti i malo vremena koje ćete posvetiti sebi.

Imamo dobar predlog za vas, isprobajte "burpi", vežbu koja podrazumeva izvođenje nekoliko pokreta u nizu, u osnovnoj verziji to su čučanj i skok uvis sa ispruženim rukama.

Ako pravilno izvodite "burpi", potrebno vam je samo desetak minuta dnevno, svakog dana, i vrlo brzo ćete primetiti rezultate. Zato je ova vežba odlična i za ljude koji su generalno jako zauzeti, piše Cosmopolitan.

Dodatna prednost je što vam nje potrebna nikakva dodatna oprema! Sve što vam treba je malo prostora u sobi, toliko da možete da se ispružite na podu. Glavni "alat" je vaše telo.

vežbanje Izvor: Guliver/Getty images, blanaru

Koje su prednosti "burpija"? Brzo jačanje mišića celog tela, sagorevanje velikog broja kalorija u kratkom vremenskom periodu, poboljšanje fleksibilnosti, snage i izdržljvosti, poboljšana koordinacija i ravnoteža i pozitivan uticaj na kardiovaskularni i respiratorni sistem.

Za početak, vežbe se mogu raditi bez skoka. Kad malo uđete u formu, uvedite i skokove, koji treba da budu što viši.

A kad vam ova vežba pređe u naviku, pokušajte da se ubrzate i da je radite u što kraćem roku, odredite sebi recimo minut ili dva, i uradite najviše burpija što možete.

Tokom treninga, obratite pažnju i na disanje: spuštanje tela dole - udišite, kretanje od poda - izdahni, podizanje tela prema gore - udišite, skokni gore - izdahni.

Pošto je "burpi" izuzetno dinamična vežba, najbolje je da se radi ujutro.

Pratite Mondo.ba na FacebookuInstagramu i Twitteru. Aplikacija je dostupna za IOS i Android telefone.

Pročitajte i ovo

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

loader