• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Konačno, igra koju smo čekali toliko dugo!

Autor mondo.rs

Da li se čekanje isplatilo? Odgovor ćete pronaći u nastavku.

Posle toliko iščekivanja, podizanja hajpa svaki put kada bi momci i devojke iz Naughty Dog studija predstavili novi demo snimak iz igre, konačno je stigao najnoviji i po svemu sudeći finalni deo avanture o harizmatičnom avanturisti Drejku. Nakon tri nastavka, koja su obeležila jednu generaciju konzola, iznedrila novi podžanr i postavila Playstation konzolu kao mesto gde je jedino bilo moguće igrati nezaboravne akcione avanture iz ovog serijala, postavlja se pitanje da li se čekanje isplatilo. Da li smo dobili još jedan klasik kojeg ćemo se za koju godinu sa osmehom na licu prisećati i prepričavati prijateljima gejmerima trenutke koji su nas ostavili bez daha? SPOILER ALERT: Ooo, da, itekako!

Šta nam to četvorka donosi, a što nismo prethodno videli? Za početak, kao što se moglo videti iz trejlera, u priču ulazi novi, vrlo bitan lik. U pitanju je Nejtanov brat Sem koji se u prethodnim delovima nije pojavljivao. On za ljubitelje serijala predstavlja „tabulu rasu“, karaktera koga treba razviti od nule i za vrlo kratko vreme, kako bi stekli neki stav o njemu, kao i objasniti zašto ga Nejt nije spominjao tolike godine. Taj problem je rešen pomoću tutorijala koji traje prvih sat vremena, a koji se sastoji od flešbekova u prošlost gde ćete se kroz nekoliko različitih scena upoznati sa Semom i njegovim odnosom sa Nejtanom. Njihovi nestašluci od ranog detinjstva, pa problemi u panamskom zatvoru u kom su se obreli za vreme potrage za najvećim piratskim blagom ikada, uspevaju lepo da oboje Sema kao starijeg brata, Nejtovog oslonca u životu bez roditelja. Fast forward 15 godina, zatičemo penzionisanog Nejtana Drejka – posle toliko posećenih lokaliteta, otkrivenih relikvija, izgubljenih gradova, ispaljenih metaka i palih neprijatelja, skrasio se… Oženio je Elenu, ljubav svog života sa kojom živi u svom domu u Nju Orleansu. Bavi se „normalnim“ poslom kao ronilac kod sredovečnog Semjuela, izvlačeći razne stvari koje su se nekim nesrećnim slučajem našle na dnu rečnog korita i administracijom oko tih istih poslova u ofisu kraj reke… Baš uzbudljiv posao za legendarnog istraživača izgubljenih gradova i lovca na blaga pominjana samo u legendama, zar ne?  Da se ova igra ne bi pretvorila u salvage recovery simulator, pobrinuće se Sem koji je, nasuprot dešavanjima iz tutorijala, sve ove godine bio živ i trunuo u Panamskog zatvoru i iz kog je nedavno uspeo da pobegne. U begu mu je, igrom slučaja, pomogao njegov cimer iz zatvora, čuveni kralj droge Ramon Salazar, kome je Sem obećao polovinu piratskog blaga. Nejtan će zbog toga biti primoran protiv svoje volje (ali i volje svoje lepše polovine) da ponovo uskoči u svoje avanturističke cipele, opaše svoju vernu beretu o pojas i pomogne bratu da ne završi kao hrana ribama, kako bi pronašli piratsko blago koje ih je fasciniralo od ranog detinjstva. Od tog trenutka počinje poslednja Drejkova avantura.

Da pređemo na sledeću bitnu stavku, gejmplej – doživeo je unapređenje u nastavku, kako na polju platformisanja i istraživanja, tako i na polju okršaja sa neprijateljima, pa sveukupno ostavlja utisak fluidnijeg iskustva. Platformisanje je dobilo jednu važnu novinu, a to je kanap sa kukom koja vam omogućava da se zakačite za razne grede, grane i slične objekte i zanjišete preko provalija u stilu Indijane Džonsa, spustite bezbedno niz strmu liticu ili zatrčite preko iste u stranu do najbliže sigurne platforme. Isto tako, moguće je naskočiti na neprijatelje u punom zaletu i snažnim krošeom ih poslati na spavanje. Platformisanje je dominantniji element gejmpleja u odnosu na prethodne nastavke, što je dobrodošla novina i drago nam je da su dizajneri bili suzdržaniji u želji da od Drejka naprave komandosa koji kosi buljuke protivnika najraznovrsnijim arsenalom. Iako je broj okršaja smanjen i dalje je prisutan, ali taman toliko da ne zamara, uz dodatak da je većinu njih moguće preći stealth pristupom.

UNCHARTED 4: A Thief’s End - E3 2015 - Sam Pursuit Gameplay
Izvor: sonyplaystation

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS