Studio koji je razvio novu Crash Bandicoot igru priznao je da je nova trilogija igara dosta teža od originala.
Crash Bandicoot N Sane Trilogy je stigao prošlog meseca i veoma je lepo prihvaćen, ali ono što je većini zapalo za oko tj.prste, jeste to da je skakanje drugačije i teže nego u originalu. Zbog toga je razvojni studio Vicarious Visions u novom blogu potvrdio da je skakanje zaista teže.
Razvojni tim je u početku želeo da sjedini mehaniku sva tri dela, ali su tokom rada shvatili da svaka igra u trilogiji ima različitu mehaniku, pa su razvili potpuno nov sistem, u kojem glavni lik nakon skoka brže pada nego u prethodnim delovima.
Takođe, prisutne su i promene u interakciji Crash-a sa okolinom, što dodatno povećava izazov. Još jedna novina jeste i dinamično prilagođavanje težine, koji će pomoći igračima nakon određenog broja neuspeha. “Ako ste novi igrač, bolje bi bilo da krenete sa drugom i trećom igrom a onda se vratite prvoj, nakon uvežbavanja”, preporučuje Vicarious Visions.
Studio će objaviti više novosti za ovu PlayStation ekskluzivu na Comic-Con sajmu, koji počinje 20. jula, podseća nas Play! Zine. Očekuje se da Crash stigne i na Xbox One i možda još neki sistem…