Katalonci produžili ugovor o reklamiranju Dječijeg fonda Ujedinjenih nacija na svojim dresovima do 2016. Klub će za to plaćati 1,5 miliona evra.
Barselona je dugo bila jedan od rijetkih fudbalskih klubova u svijetu koji na svojim dresovime nije imao naziv neke poznate kompanije.
Od 2006. godine fudbaleri katalonskog kluba na prednjem dijelu opreme imali su natpis UNICEF, ali je 2011. to mjesto zauzeo Katar ervejs, dok je reklama Dječijeg fonda Ujedinjenih nacija premještena na poleđinu dresova.
Takva odluka izazvala je veliku polemiku i osudu, međutim, nije uticala na saradnju slavnog kluba i Međunarodnog fonda za djecu i omladinu.
Barselona je na svom sajtu objavila da je potpisan novi ugovor, po kojem će UNICEF do 2016. godišnje dobijati 1,5 miliona evra od Katalonaca.
Klub, inače, za reklamiranje Katar ervejsa dobija 30 miliona evra godišnje.
(MONDO, foto: Guliver/Getty images/David Ramos)