• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nema besplatnog gledanja utakmica po kafanama

Javno gledanje utakmica Svjetskog fudbalskog prvenstva u Južnoj Africi na javnim mjestima biće moguće samo uz licencu Svjetske fudbalske federacije.

 Nema besplatnog gledanja utakmica po kafanama Izvor: MONDO

FIFA je izdala propise o javnom gledanju kako bi zaštitila medijska prava za SP. Cilj je da se zaštite marketinške ispostave FIFA-e (partneri FIFA-e, sponzori SP-a FIFA-e te sponzori u pojedinačnim zemljama), piše "Avaz".

U tom smislu, FIFA je jedino ovlašteno tijelo za izdavanje dozvola organizatorima događaja za javno gledanje. Zbog toga se pozivaju svi oni koji žele organizovati javno gledanje utakmica sa SP-a da istovremeno podnesu zahtjeve i prema BHRT-u, kao vlasniku licence za medijska prava prikazivanja SP-a.

Zahtjev za dobivanje saglasnosti za javno emitovanje TV signala obavezan je preduslov za dobivanje FIFA-ine licence. Rok za podnošenje aplikacija je 27. maj, ističu u BHRT-u.

Iako u FIFA-inom Pravilniku kao rok za podnošenje aplikacija stoji 7. maj, Sabina Bačvić-Zečević, portparol BHRT-a, tvrdi da je to, ipak, 27. maj.

Javno emitovanje, u smislu FIFA-inih pravila, predstavlja prikazivanje i gledanje takmičenja na bilo kojem mjestu osim u privatnom objektu stanovanja, što uključuje (ali se ne ograničava na) kafiće, barove, restorane, stadione, otvorena mjesta, kancelarije, gradilišta, vodena plovila, autobuse, vozove, vojne objekte, obrazovne ustanove i bolnice... FIFA je podijelila javno emitovanje na komercijalno i nekomercijalno. Za nekomercijalno se ne plaća nakanda, ali je ipak potrebna licenca.

Komercijalnim javnim emitovanjem smatra se kada organizator posredno ili neposredno naplati ulaz za emitovanje prenosa ili koristi sponzorstvo ili druga komercijalna prava u vezi sa događajem ili kada ostvari bilo kakvu komercijalnu korist od prikazivanja događaja. Iako nije precizirano, pretpostavlja se da se ovo odnosi i na povećanje posjete u ugostiteljskim objektima u vrijeme emitovanja utakmica.

Naknada za organizaciju komercijalnog događaja javnog gledanja biće donirana za FIFA-inu kampanju "20 centara za 2010".

Ova pravila primjenjuju se u svim zemljama čiji javni emiteri prenose utakmice SP-a - kaže Bačvić-Zečević.

Za kontrolu i sankcije u slučaju nepoštovanja FIFA-inih pravila nadležne su njene monitoring-agencije, pojasnila je Sabina Bačvić-Zečević, portparol BHRT-a.

"Ako uoče bilo kakvu nepravilnost ili kršenje pravila, ove agencije će reagovati u skladu sa svojim ovlaštenjima. Znači, ako se ne poštuju pravila, slijede pravne sankcije", kaže Bačvić - Zečević te dodaje da će, vjerovatno, i ovog puta uvesti praksu zatamnjivanja programa javnih emitera iz komšiluka.

Takođe, nije nam mogla odgovoriti na pitanje o kojim se pravnim sankcijama radi niti kako će biti provedene.

Naknade za komercijalno javno emitovanje događaja se kreću od hiljadu do 14 hiljada dolara.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Kolumna - Nebojša Šatara

Navijači

MONDO Tim kola

FK BORAC

RK BORAC