U istoriji Premijer lige samo je jednom potpisan jači partnerski ugovor između kluba i brenda sportske opreme.
Mančester siti i "sestre klubovi" koji su dio globalnog sistema "Siti fudbal grupa" (CFG) potpisali su desetogodišnji ugovor sa kompanijom Puma vrijedan 650 miliona funti.
Puma će u narednoj deceniji oblačiti "građane" i još nekolicinu klubova širom planete za ugovor prema kom će CFG svake sezone imati na raspolaganju "svježih" 76 miliona evra.
Ovo partnerstvo koje će stupiti na snagu u julu predstavlja ogroman iskorak u odnosu na Sitijev aktuelni ugovor sa kompanijom Nike, prema kojem šampioni Premijer lige godišnje zarađuju oko 20 miliona funti, odnosno 23,5 miliona evra.
Ovo je Pumin drugi veliki projekat u Premijer ligi, u godini u kojoj ističe njihov prethodni ugovor sa Arsenalom prema kojem je "tobdžijama" tokom pet godina saradnje pripadalo 30 miliona funti po sezoni.
O kakvom se poslovnom uspjehu kluba u vlasništvu plemićke porodice iz Ujedinjenih Arapskih Emirata radi govori i podatak da je ugovor sa Pumom drugi najvredniji u istoriji lige, odmah iza aktuelnog partnerstva Mančester junajteda i adidasa vrijednog 75 miliona funti godišnje.
Na "Old trafordu" od prije tri godine mogu da računaju sa 87,5 miliona evra po sezoni samo od saradnje sa adidasom, koji je i u crvenom dijelu Mančestera "naslijedio" rivala Nike.
Od ovog ugovora zaradiće i australijski Melburn siti, španska Đirona, urugvajski Atletiko Torke, kao i posljednji "novajlija" u CFG familiji, kineski Sinčuan.
Američki Njujork siti, strateški najvažniji pored Mančester sitija, nastaviće da nosi adidas dresove u kojima je nastupao i u Nike eri na "Etihadu". Adidas ima ugovor sa Mejdžor ligom u SAD i on se odnosi na brendiranje svih klubova učesnika.