• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Siti i Puma potpisali ugovor od 650 miliona funti

Autor mondo.rs

U istoriji Premijer lige samo je jednom potpisan jači partnerski ugovor između kluba i brenda sportske opreme.

Mančester siti i "sestre klubovi" koji su dio globalnog sistema "Siti fudbal grupa" (CFG) potpisali su desetogodišnji ugovor sa kompanijom Puma vrijedan 650 miliona funti.

Puma će u narednoj deceniji oblačiti "građane" i još nekolicinu klubova širom planete za ugovor prema kom će CFG svake sezone imati na raspolaganju "svježih" 76 miliona evra.

Ovo partnerstvo koje će stupiti na snagu u julu predstavlja ogroman iskorak u odnosu na Sitijev aktuelni ugovor sa kompanijom Nike, prema kojem šampioni Premijer lige godišnje zarađuju oko 20 miliona funti, odnosno 23,5 miliona evra.

Ovo je Pumin drugi veliki projekat u Premijer ligi, u godini u kojoj ističe njihov prethodni ugovor sa Arsenalom prema kojem je "tobdžijama" tokom pet godina saradnje pripadalo 30 miliona funti po sezoni.

O kakvom se poslovnom uspjehu kluba u vlasništvu plemićke porodice iz Ujedinjenih Arapskih Emirata radi govori i podatak da je ugovor sa Pumom drugi najvredniji u istoriji lige, odmah iza aktuelnog partnerstva Mančester junajteda i adidasa vrijednog 75 miliona funti godišnje.

Na "Old trafordu" od prije tri godine mogu da računaju sa 87,5 miliona evra po sezoni samo od saradnje sa adidasom, koji je i u crvenom dijelu Mančestera "naslijedio" rivala Nike.

Od ovog ugovora zaradiće i australijski Melburn siti, španska Đirona, urugvajski Atletiko Torke, kao i posljednji "novajlija" u CFG familiji, kineski Sinčuan.

Američki Njujork siti, strateški najvažniji pored Mančester sitija, nastaviće da nosi adidas dresove u kojima je nastupao i u Nike eri na "Etihadu". Adidas ima ugovor sa Mejdžor ligom u SAD i on se odnosi na brendiranje svih klubova učesnika.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Kolumna - Nebojša Šatara

Navijači

MONDO Tim kola

FK BORAC

RK BORAC