Direktor biciklističke trke "Beograd-Banjaluka" Vladimir Kuvalja novi je direktor marketinga bh. šampiona u rukometu.
Banjalučki Borac m:tel u budućnosti će biti jači za Vladimira Kuvalju, direktora biciklističke trke "Beograd-Banjaluka", koji će biti novi direktor marketinga bh. šampiona u rukometu, piše današnji "Glas Srpske".
Kuvalja bi svojim iskustvom trebalo da pomogne u širenju sponzorskog pulta, s obzirom da je osim biciklističkih manifestacija, organizator i brojnih drugih u gradu na Vrbasu.
"Borac je sam po sebi najveći sportski brend Banjaluke i Republike Srpske. Ljudi u klubu predočili su mi kratkoročne i dugoročne ciljeve, pa sam prihvatio izazov. Klub mora da popravi svoj imidž, nizom aktivnosti aktivira sponzore da postanu dio 'crveno-plave' familije. Ukoliko to uspijemo, rezultati sigurno neće izostati, a imaćemo i mnogo više publike u dvorani", rekao je Kuvalja banjalučkom listu.
Ugovor sa "Velikanom iz Gospodske" Kuvalja bi trebalo da potpiše u narednih dan-dva.