• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Do 2020. gotovo svi će imati mobilni!

Autor mondo.rs

"Danas svako ima mobilni" uskoro će biti potpuno istinita tvrdnja.

Rezultati nove Ericsson Mobility studije pokazuju da će 90 odsto svetske populacije, starije od šest godina, posedovati mobilni telefon do 2020. godine.

Takođe, očekuje se da će do te godine broj pretplatničkih ugovora korisnika pametnih telefona dostići 6,1 milijardu. U trećem kvartalu 2014. godine i dalje je prisutan rast prodaje pametnih telefona, pošto su u trećem tromesečju 2014. od ukupne prodaje mobilnih telefona, čak 65-70 odsto činili pametni telefoni.

Iako je porast pretplatničkih ugovora korisnika pametnih telefona u stalnom porastu (do kraja godine očekuje se novih 800 miliona ugovora u celom svetu) i dalje postoji mesta za rast u tom sektoru. Od ukupnog broja mobilnih pretplatničkih ugovora, samo 37 odsto čine korisnici pametnih telefona.

Zaključno sa trećim kvartalom tekuće godine, broj mobilnih pretplatničkih ugovora iznosi oko 6.9 milijardi, a najveći porast zabeležen je u Indiji i Kini. Očekuje se da će se do 2020. broj povećati na 9.5 milijardi, a među njima će biti i 3.5 milijardi LTE pretplatničkih ugovora. Predviđanja pokazuju da će do 2020. godine u Evropi biti oko 600 miliona LTE pretplatničkih ugovora.

Kada je reč o mobilnom saobraćaju, video je i dalje najdominantniji. U 4G mrežama on čini između 45 i 55 odsto ukupnog saobraćaja. Ericssonova predviđanja su da će se video saobraćaj povećati za 10 puta do 2020. godine i da će činiti 55 odsto ukupnog saobraćaja u svim mobilnim mrežama.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS