Neobičan model automobila se pojavljuje na tržištu. Proizvodi ga francuski gigant.
Uprkos činjenici da su nekada veoma popularni minivan modeli automobila(Citroen je jedan od brendova koji ih proslavio u Evropi) praktično izgubili sve bitke od SUV modela, francuski automobilski gigant Citroen izgleda ne želi da izgubi rat.
Iako tržište očigledno favorizuje sveprisutne SUV modele automobila, francuski prozvođač Citroen je odlučio da malo promijeni stvari i ponudi nešto drugačije. U pitanju je koncept ELO, minivan kojim francuski brend želi da vrati nedavno veoma popularan oblik karoserije. Uprkos činjenici da su tvorci brenda Stellantis željeli da ponude izuzetno svestranu studiju i XXL ponudu prostora, dužina je kompaktna i iznosi 4,10 metara.
Slatki ELO ima praktično “kubični“ oblik visine 1,70 metara sa modernim točkovima koji su postavljeni u same uglove karoserije. Ovo je dizajnerima dalo dodatni prostor za kreativna rješenja, ali i prostor u kabini koja je sve samo ne običan.
Voici la Citroën Elo, une citadine électrique qui peut accueillir 6 personnes Vous validez ?!pic.twitter.com/RjUAAl0RCL
— Julien Rosburger POA (@julienrosburger)December 9, 2025
Maštu, koja nikada nije bila problem za tvorce brenda Citroen, potvrđuju i inovativna rješenja poput kliznih vrata. Progresivni dizajn potvrđuju i velike staklene površine, dok je kabina potpuno modularna.
Prema saopštenju za štampu i fotografijama, može da primi četiri ili šest putnika, a kako bi se izbjegla monotonija i klasična rješenja, vozačevo mesto se nalazi u sredini. Ništa manje zanimljivo, prednje sjedište se rotira tako da se prostor, po potrebi, može koristiti u druge svrhe.
Zadnji dio se može pretvoriti u prostor za spavanje zahvaljujući praktičnim dušecima na naduvavanje, a Citroen budi maštu i ekranom koji koncept ELO pretvara u mobilni bioskop. Koncept ELO, naravno, koristi potpuno električni pogon.
Citroën Elo conceptpic.twitter.com/vUrNMcUHYG
— Kote (@kotecinho)December 9, 2025
Citroen navodi da će ELO zvanično debitovati na Salonu automobila u Briselu početkom 2026. godine. Studija ELO trenutno nije planirana za serijsku proizvodnju, ali bi u budućnosti sličan model mogao biti pozicioniran između dobro poznatih aduta, tandema C3 i C3 Aircross.
(EUpravo zato)