• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Šta doručkovati?

Ukoliko vas pitanje iz naslova svako jutro proganja, evo nekoliko smjernica koje vam mogu pomoći pri odabiru namirnica za, kako kaži, najvažniji obrok u danu.

Za doručak izbjegavajte bijeli hljeb, pekarske proizvode, krekere, čokolade i ostale slatkiše, jer su siromašni hranljivim materijama, dovode do gojaznosti i mnogih drugih zdravstvenih problema.

Najbolju kombinaciju za zdrav doručak čine namirnice iz grupe žitarica, mliječnih proizvoda i voća.

Žitarice - možete koristiti integralno pecivo, integralni hleb, kaše ili pahuljice od ovasa, raži, ječma, pšenice, heljde, spelte kao izvor kompleksnih ugljenih hidrata koji se sporo razgrađuju i na taj način održavaju nivo šećera u krvi bez naglih skokova. Žitarice su bogate i biljnim vlaknima I vitaminima B grupe.

Mliječni proizvodi - Kao izvor proteina uzmite jogurt, kiselo mlijeko, kefir ili mladi sir. Ovi proizvodi su ujedno bogati i kalcijumom.

Voće - koristiti kao izvor biljnih vlakana, vitamina i minerala, a i doručak ce biti ukusniji. Možete da dodate jezgrasto voće (bademe, lješnike, orahe) koje je bogato proteinima, omega 3 masnim kiselinama, vitaminom E, suvo voće (šljive, smokve, kajsije, brusnice, grožđe…) koje obiluje biljnim vlaknima. Vodite računa o količini ovog voća, jer ima visoku energetsku vrednost. Naravno, uvijek se preporučuje svježe voće, pogotovo u ljetnomm periodu kada ga ima u izobilju.

Možete kombinovati i jaja kao izvor proteina i vitamina D sa povrćem i integralnim hlebom.

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop