Pao je snijeg na Oštrelju, čuvenom planinskom prevoju na sredini puta između Bosanskog Petrovca i Drvara.
Već decenijama na Oštrelj svraćaju putnici, kako bi se odmorili ili vidjeli slavni "Titov voz". Ovo, danas rijetko naseljeno mjesto, ima bogatu istoriju.
Nalazi se na prevoju između planina Klekovače i Osječenice, na 1040 metara nadmorske visine ispod istoimenog vrha/planine Oštrelj visoke 1330 metara. Cijeli kraj bogat je listopadnom i četinarskom šumom.
Krajem 19. vijeka u krajiškim planinama počela je organizovana eksploatacija šumskog bogatstva koju je obavljalo preduzeće bavarskog industrijalca Ota fon Štanbajza.
Istorijski podaci kažu da je firma imala vlastitu uskotračnu željeznicu organizovanu sistematski: glavnu prugu na relaciji Prijedor – Srnetica – Knin u dužini od 232 km, te oko 400 km šumskih pruga sa 33 lokomotive, oko petsto teretnih, te 60 putničkih vagona, 18 drvenih tendera za vodu i potrebne radionice za održavanje lokomotiva i pruge.
Sve to je 1920. godine prešlo u vlasništvo državnog preduzeća u Kraljevini SHS - "ŠIPAD-a". U Oštrelju je bila direkcija i u mjestu je živjelo 360 stanovnika dok je veliki broj ljudi tu dolazio na posao. Naselje je imalo osnovnu školu, a jedno vrijeme i žensku domaćinsku školu, žandarmerijsku stanicu, trgovinu, kantinu, dvije kafane, zadrugu...
Poslije zimskih olimpijskih igara održanih u Sarajevu 1984, na Oštrelju je bio izgrađen zimski centar sa ski liftom. Od svega toga danas je na Oštrelju ''konzervirana'' čuvena lokomotiva.