Turistička organizacija opštine Ribnik je predstavila jelovnik kao ključni dio svoje strategije brendiranja legende o Crnoj kraljici.
Nakon šetnje stazom Crne kraljice do vidikovca Okomoljak, u predivnom ambijentu Seoskog domaćinstva Simetić, gosti su imali priliku da uživaju u bogatom meniju inspirisanom lokalnom tradicijom i ukusima.
Kao aperitiv je poslužen liker od trnjina, pripremljen od strane Udruženja žena Vrbljani, hladnu platu sa heljdinom ljevušom, uštipcima i crnim sirom pripremili su u Poljoprivrednom gazdinstvu Sladojević. Glavno jelo, kotlić od tri vrste divljači i lovačka šnicla u crvenom sosu, napravljeni su po receptu, te kulinarskom ali i lovačkom umijeću domaćina Dejana.
Uz glavno jelo predstavljeno je i posluženo tamno pivo koje nosi u sebi esenciju trnjina iz kanjona rijeke Sane, inspirisanu legendom o Crnoj kraljici, koju je Zanatska pivara „Varcar“ iz Mrkonjić Grada osmislila i proizvela baš za ovaj projekat. Za desert, poslužen je kolač sa džemom od trnjina, uz domaći sok. Promociji menija prisustvovali su direktor TORS-a, načelnik opštine Ribnik, novinari, ali i ugostiteljski radnici iz Ribnika koji će nadamo doprinijeti da ovaj brend zaživi.
Nakon prošlogodišnjeg uređenja staza i postavljanja foto rama na zadivljujućem vidikovcu „Okomoljak“, današnja promocija jelovnika je karika koja zaokružuje priču stvaranja brenda „Crne kraljice“.
BONUS VIDEO:
(Mondo)