Šta (i kad!) da pijete dok ste na dijeti | MONDOBA

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Sigurno niste znali

Šta (i kad!) da pijete dok ste na dijeti

Autor Vesna Kerkez
Autor Vesna Kerkez

Šest zlatnih pravila pomažu borbu sa suvišnim kilogramima

Izvor: Guliver/Getty Images/Iuliia Pilipeichenko

Svima je manje ili više jasno šta ne smiju da jedu ukoliko žele da oslabe, zabunu pak unose pića koja bi trebalo da potpomognu topljenje sala.

Postoji mnogo napitaka za mršavljenje koji pojačavaju efekat izbalansirane i dijetalne ishrane. Ali, malo ko zna da koliko je važno šta pijete, jednako je bitno i u koje vrijeme...

Možda će vas zanimati

Šta i kako piti za mršavljenje?

Pića za mršavljenje su jednako važna koliko i hrana. Drugim riječima, mudro  odabrani napici pomoći će vam da smršate i steknete vitak stas, i obrnuto - nepromišljeno uzimanje bilo koje vrste tečnosti tokom dana može poništiti bukvalno bilo koju, pa čak i najefikasniju dijetu...

Kad je riječ o napicima i mršavljenju, nutricionisti ističu nekoliko pravila kojih bi trebalo da se pridržavate ukoliko ste na dijetalnom režimu ishrane i namjeravate da oslabite:

1. dnevno treba piti minimum 1,5 do 2 litra tečnosti, a najmanje polovina ove količine treba da bude čista voda;

2.prvu čašu vode treba popiti odmah po buđenju, to će vam pomoći da "pročistite" organizam i "isprete" toksine nakupljene tokom noći. Osim toga, na ovaj način ćete "probuditi" digestivni sistem i pripremiti ga za doručak;

3. skoro svaka dijeta dozvoljava upotrebu zelenog čaja i kafe, ali pod uslovom da se uzimaju bez šećera, mlijeka ili bilo kojeg drugog dodatka;

4. nutricionisti savjetuju konzumiranje tečnosti pola sata prije obroka, a ne sat vremena nakon obroka;

5. kod proteinskih dijeta kao napitak možete koristiti posebne proteinske šejkove (ima ih u prodavnicama sportske ishrane), jer sa jedne strane "pokrivaju" dio neophodnog dnevnog unosa proteina, a s druge strane utažuju žeđ;

6. posljednji dnevni unos tečnosti treba da bude 2-3 sata pre spavanja, u suprotnom postoji rizik od pojave edema.

Ali pored tradicionalnih pića, na primjer čaja čije su blagodati za mršavljenje već davno dokazane, kafe ili čiste vode, postoje i neki napici koji takođe pomažu mršavljenje, a to su voda sa jabukovim sirćetom, sa đumbirom, krastavcem i sl.

(MONDO) 

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

KUHINJA