• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Najmoćnije žene u svijetu tehnologije (FOTO)

Autor mondo.ba

Muškarci su i dalje plaćeniji od žena, ali dame su i te kako dokazale da je takva situacija potpuno neopravdana. Donosimo priče o najmoćnijim ženama u svijetu tehnologije...

Iako su još uvijek muškarci plaćeniji od žena, dame su i te kako dokazale da je takva situacija potpuno neopravdana. Uporedo, gradeći svoju karijeru i ne zanemarujući porodične vrijednosti, neke od njih su postale najmoćnije žene na svijetu. Moderno doba je donijelo drugačiji način komunikacije i poslovanja, a one su se upisale u istoriju stvaranja upravo tog doba, o kojem će budući naraštaji čitati u svojim udžbenicima. Mi vam donosimo priče o najmoćnijim ženama u svijetu tehnologije.

SUSAN WOJCICKI
Sve je počelo tako što je ne tako daleke 1998. godine svoju garažu iznajmila Sergeyu Brinu i Larryju Pageu. Vjerovatno tada nije ni slutila da će postati dio istorije i početka promjena u načinu poslovanja i komunikacije. Nema još 50 godina, majka je petoro djece i jedna od pokretača internet revolucije. Prije nego što je 1999. godine postala prvi marketing manadžer u Google-u, radila je u marketingu Intel-a. U Google-u je radila na marketinškim programima i učestvovala u kreiranju i razvoju uspješnih poslovnih procesa. Vodila je AdWords, AdSense, Analytics i Double Click Google-ove oglašivačke odjele na kojima je Google najviše i zarađivao. U februaru 2014. godine postala je CEO You Tube-a, Time magazine ju je 2015. godine proglasio jednom od 100 najuticajnih žena svijeta a za nju veoma često kažu i da je najvažnija osoba u oglašavanju.



SHERYL SANDBERG
Sheryl ima 48 godina i najprije je radila kao konsultant za menadžment u McKinsey & Company, te za Klintonovu administraciju. Sheryl napušta taj posao i u martu 2008. godine dolazi na mjesto glavnog operativnog direktora u kompaniji Facebook. Po dolasku na tu poziciju počela je razmišljati kako ovu društvenu mrežu učiniti profitabilnom. Ona je glavni krivac za reklamne sadržaje na Facebook-u koji su najprije prezentovani diskretno, da bi danas Facebook postao jedan od glavnih alata u svijetu oglašavanja. Zaslužna je za zaradu od 100 milijardi dolara, jedina je žena u vijeću direktora a i sama je milijarderka zahvaljujući vrijednim dionicama.



GINNI ROMETTY
Ginni Rometty je prva žena na vodećoj poziciji IBM-a. Nakon što je diplomirala, Ginni se 1981. godine zapošljava u kompaniji IBM kao sistemski inženjer. Desetak godina nakon toga pridružuje se IBM's Consulting Grupi, a nakon toga postaje viši potpredsjednik i izvršni direktor za prodaju, marketing i strategiju. Izvršni direktor postaje 2011. godine, a godinu kasnije i predsjednik ove kompanije. Prema Forbes-u, najuticajnija i najmoćnija je žena u svijetu biznisa. Jedan od njenih ciljeva je usmjeriti se na Cloud servise i kognitivne računarske sisteme koje vidi kao osnovu budućnosti.


MARISSA MAYER
Za nju kažu da je jedna od najljepših uspješnih žena u oblasti tehnologije. Ima 42 godine, majka je troje djece i zaslužna je za opstanak Yahoo-a. Kada je 2012. godine napustila Google, gdje je bila jedna od prvih zaposlenih, došla je na mjesto CEO u Yahoo, i to u šestom mjesecu trudnoće. Osmislila je niz poteza kako bi uzdigla njegovu poziciju na svjetskom tržištu. Iz godine u godinu, planirala je revitalizaciju stranice, kao i lansiranje novih aplikacija. U zlatno doba Yahoo-a, cijena dionica je bila dvostruko veća nego prije Mayer-ovog imenovanja.



SUN YAFANG
Forbes je ovu damu uvrstio kao 38. najmoćniju ženu na svijetu. Radila je za Ministarstvo državne sigurnosti Narodne Republike Kine, a svoju karijeru u svijetu tehnologije je započela 1989. godine u kompaniji Huawei. Nakon 10 godina postaje predsjednica ove korporacije. Bila je rukovodilac odjela marketinga i predsjednica odjela istraživanja i unapređenja proizvoda Huawei, te nakon toga imenovana za glavnu osobu ove kompanije. Ona je zaslužna što je Huawei ostvario zaradu od 1,8 milijardi dolara i što je ovaj proizvođač mobilnih uređaja postao jedan od svjetskih vodećih brendova, parirajući brendovima poput Apple-a i Samsung-a.



Priče ovih uspješnih žena prenose njihovo preduzetničko ponašanje i uspjeh, ali i dugotrajan proces njegovog stvaranja, a kao takve mogu da posluže kao dobar primjer ženama koje žele ići tim putem.

Preduzetnik je svaki pojedinac koji prepoznaje priliku za promjenu, te preuzima rizik za aktivnosti koje vode inovacijama. Kompanija m:tel je upravo pružila priliku mladim preduzećima da se kroz svoje uspješne priče predstave drugima kroz projekat “Mali biznis, velike priče”.

Pomenuti projekat ima za cilj stvaranje drugačije, podsticajne i optimistične atmosfere kroz opšte razumijevanje značaja uspješnog preduzetničkog djelovanja u funkciji razvoja privrede i društva u cjelini. Namjera je da mala i srednja preduzeća, koja su osnovana u posljednje tri godine, sa javnošću podijele svoje priče, kako bi prenijeli svoja dobra i loša iskustva procesa ili situacije u poslovanju.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS