U sklopu Dječijeg sajma koji se tradicionalno održava svake godine, marketing tim FK Partizan obradovao je svoje najmlađe navijače.
Crno-bijeli štand bio je meta svih posjetilaca koji su uživali u raznoraznim sadržajima. Cilj promocije na Dječijem sajmu je promocija i popularizacija omladinskog kampa FK Partizan, koji će se prvi put ove godine održati u Sportskim centru "Partizan - Teleoptik" (od 16. do 22. juna i od 23. do 29. juna).
Povodom samog kampa upriličena je utakmica najmlađih kategorija Omladinske škole crno-bijelih. Sa najmlađima su se u okviru Partizanovog štanda družili i prvotimci Goran Lovre i Stefan Aškovski.
Najmlađi navijači uživali su u ponudi i u takmičenju na "sony play station-u".
Direktorka marketinga FK Partizan Snežana Filipović je ovom prilikom izjavila da je prezadovoljna posjetom štanda i brojem prijavljene djece za učešće na ljetnjem kampu crno-bijelih.
"Svi smo vrlo srećni što smo na ovaj način uljepšali i upotpunili još jedan dan mališanima, koji predstavljaju budućnost kako našeg kluba, tako i srpskog fudbala uopšte. Takođe smo podsjetili naše najmlađe navijače da pred uskršnje praznike povedu svoje roditelje na utakmicu Partizan - Radnički Niš, koja se igra u četvrtak. Dovoljno je samo da ponesu đačku knjižicu uz koju je ulaz besplatan", rekla je ona.
(Vijest i foto - FK Partizan)