Pogledajte duhovitu marketinšku kampanju zagrebačkog Dinama, koja je "pecnula" i najvećeg rivala u Hrvatskoj - splitski Hajduk.
Ako ne možeš da ih pobediš - pridruži im se.
To je bila ideja ljudi iz marketing službe zagrebačkog Dinama koji su osmislili reklamu za prodaju godišnjih ulaznica za sezonu 2014/15. Dinamo je godinama unazad neprikosnoven u hrvatskom fudbalu, bio je učesnik i Lige šampiona u nekoliko navrata...
Računajući da su Zagrepčani i severni deo Hrvatske, svakako, okrenut "modrima", marketing Dinama se okrenuo južnom delu zemlje, a pogotovo Dalmaciji i Dalmatincima za koje postoji samo Hajduk ili 'Ajduk.
Glavni junaci promotivnog spota su dvojica Dalmatinaca. Jedan se drugom pohvali da je uzeo godišnju ulaznicu...
Posle dolaska najboljeg igrača Hajduka Franka Andriješevića u Dinamo, ovo je novi udarac za Torcidu.
Pogledajte
PS: Možda će i naš kolumnista Miško Bilbija da požuri po godišnju uzlaznicu za utakmice Dinama u kvalifikacijama za Ligu šampiona.