Uoči finala 20. Svetskog prvenstva, Adidas predstavlja film "Zauvek ili nikad", koji prikazuje reprezentacije Nemačke i Argentine.
Adidasov film je visoko stilizovan i označava vrhunac adidas "allin or nothing" (sve ili ništa) kampanje za FIFA Svetsko prvenstvo.
Snimljen je kao crno-beli film kako bi jasno istakao "allin or nothing" izbor koji igrači moraju napraviti, film je snimljen korišćenjem nesmanjene težnje igrača da ostave trag i postignu pogodak dok se kamera pomera napred kroz slike onog što ih čeka. Finalna priča filma sadrži ključne momente finalista sa prvenstva, ali je fokus na dve adidas zvezde šampionata Lionela Mesija i Tomasa Milera.
"Ovo Svetsko prvenstvo je izuzetno uspešna priča za adidas i zaista je fantastično imati dve reprezentacije, Argentinu i Nemačku u finalu. Ovaj film je trejler svega onog što ćemo videti na finalnoj sceni pojačavajući tu priču da je finale Svetskog prvenstva zaista 'allin or nothing'", rekao je Tom Ramsden, direktor globalnog marketinga brenda za adidas fudbal.
Kraj filma takođe daje šansu fanovima da osvoje Brazuku sa finalne utakmice, pružajući tako priliku i navijačima da poseduju parče istorije.
Film označava i kraj neverovatno uspešnog prvenstva za adidas, vodećeg svetskog fudbalskog Brenda. Kao što su dva adidas tima stigla do finala Svetskog prvenstva prvi put od 1990. godine, tako je i adidas postao brend o kome se na svim kanalima društvenih medija najviše priča na Svetskom prvenstvu 2014, sa povećanjem broja pratilaca za 4.865.502 na svim platformama, što je više od bilo kog drugog sportskog brenda.
Ne zadržavajući se samo na društvenom fokusu kampanje, adidas se takođe može pohvaliti kopačkama sa najvećim brojem golova na turniru (adidas adizero f50), čak 46 do sada. On takođe ima tri najbolja strelca na turniru koji nose kopačke adidas adizero f50 (Rodrigez šest, Miler pet i Mesi četiri gola) i sponzor je obe ekipe u finalu Mundijala.