Nikola Jokić stavio je kapu koja će sigurno veoma brzo postati hit među navijačima i ljubiteljima košarke.
Nikola Jokić došao je u nedjelju na hipodrom u Somboru i bio glavna zvezda. Svi su iščekivali da vide najboljeg košarkaša svijeta prvi put od povratka u rodni grad, a tamo su bile i njegova supruga Natalija, najveća zvijezda bila je njegova ćerka Ognjena, a pojavio se i on. Najpre je ogromnu pažnju izazvao natpis na Jokićevoj majici, a onda su mnogi primijetili i njegov kačket.
"Nema šale", bilo je napisano na kapi koju je Jokić nosio i to je glavni slogan kampanje kompanije "Najki", koja je izbacila tu reklamu odmah nakon što je Srbin postao NBA šampion. U video-klipu koji traje pola minuta, uz zvuke truba "Najki" je ispisao ovu priču: "Dakle, tip iz Srbije uđe u halu, osvoji MVP nagradu, pa osvoji još jednu, pomogao je svom timu da dođe do plej-ofa, onda i do finala. Osvoji šampionski prsten. Ujedini cijeli grad. I svi su srećni. To je to. To je poenta. Nije šala", piše u sjajnoj reklami. Baš zato je na Jokićevom kačketu danas ispisana navedena poruka, koja je oduševila poznatu američku TV reporterku Rejčel Nikols.
"Bravo za onoga ko je u Najkiju našao način da napravi zabavnu reklamu o Jokiću bez da je morao da uključi tipa koji mrzi da pravi reklame i promotivne stvari", napisala je ona. Pogledjate kako je bilo u nedjelju na hipodromu u Somboru.
Bravo to whoever at Nike figured out a way to do this fun ad celebrating Nikola Jokic without requiring the guy who hates doing promo and commercials to do promo and a commercial.pic.twitter.com/TZXHZ1PacD
— Rachel Nichols (@Rachel__Nichols)June 13, 2023