Njemački proizvođač sportske opreme dizajnirao "praznične" dresove deset NBA timova, koje će njihovi igrači nositi 25. decembra.
Božićno veče po Gregorijanskom kalendaru tradicionalno je posebno u Americi i kada je košarka u pitanju.
Čelnici NBA lige brižljivo vode računa o tome da publika 25. decembra uživa u košarci koliko i u prazničnoj atmosferi.
"Neredovni" ljubitelji najjače lige na svijetu često taj dan shvataju kao nezvanični početak sezone.
Njemački proizvođač sportske opreme - Adidas, prepoznao je u tome sjajnu priliku za reklamu i u saradnji sa rukovodstvom američke Nacionalne košarkaške asocijacije skrojio posebne, "Božićne" dresove i seriju nazvao: "BIG Color".
Oprema NBA košarkaša biće te večeri jednobojna, a amblemi timova, prezimena i brojevi biće minimalno uokvireni, sa svjetlucavim krajevima.
Igrači, među kojima je i Dvajt Hauard, pozitivno su reagovali na takav marketinški potez.
"Odrastao sam gledajući utakmice na Božić i ogromna je čast kada vaš tim igra pred milionima iz cijelog svijeta. Uzbuđen sam što ću nositi novu uniformu koja će donijeti stil i blještavilo na teren", rekao je centar Lejkersa, kojima je kolumnista MONDA Edin Avdić posvetio pažnju u svom najnovijem tekstu.
Tokom Božićne večeri po Gregorijanskom kalendaru ljubitelji košarke moći će da gledaju utakmice:
Boston - Bruklin, Njujork - Lejkersi, Oklahoma - Majami, Hjuston - Čikago i Denver - Klipersi.
(MONDO)