Šampion Srbije i regiona kreće u drugu sezonu Evroliginog projekta "One Team". Ovog puta, ciljna grupa su djeca koja boluju od dijabetesa.
Košarkaški klub Partizan NIS proljetos je debitovao u programu "One Team", čiji je cilj da putem igre pod obručima pozitivno utiče na živote ljudi, u konkretnom slučaju, na mlade naraštaje.
Crno-bijeli su u prvom tromjesečnom ciklusu radili sa djecom bez roditeljskog staranja, iz doma "Drinka Pavlović", dok je ove jeseni izbor pao na oboljele od dijabetesa, u saradnji sa udruženjem za borbu protiv te bolesti "Plavi krug".
Partizan NIS želi da i u narednim mjesecima bude uspješan kao od aprila do juna, kada je u konkurenciji 19 evroligaških klubova pobrao vrijedne nagrade za društveno odgovoran angažman.
"Opredijelili smo se za djecu oboljelu od dijabetesa, kada smo saznali da su im mnoge škole fudbala, košarke i drugih sportova nedostupne, jer se vlasnici plaše da preuzmu odgovornost za zdravlje te djece. 'Plavi krug' nas je uputio u sve probleme oboljelih od dijabetesa i nismo imali dilemu da želimo da radimo baš sa njima", objasnio je Milan Ćirilović, koji ispred kluba rukovodi projektom "One Team".
Ambasador programa biće kapiten ekipe Dragan Milosavljević, koji je već imao prilike da vidi kako izgledaju treninzi i radionice sa djecom.
"Ovim putem možemo na lijep način da prikažemo borbu protiv dijabetesa, da pošaljemo poruku da se i sa njim mogu postizati vrhunski sportski rezultati i da dijabetes ne treba da bude prepreka za bavljenje sportom", dodala je Tijana Milanović iz udruženja "Plavi krug".
Marko Sekulić govorio je u ime kompanije "Novo Nordisk", koja proizvodi insulin.
"Djeca dijabetičari nisu bolesni. Dijabetes je stanje koje može da se drži pod kontrolom i ta djeca, kao i sva druga, mogu normalno da žive i da ostvaruju svoje ciljeve u školovanju, sportu, umjetnosti... Ovaj projekat će pomoći da ona budu bolje prihvaćena u društvu".
Kao i prilikom prethodne akcije, u program je kao donator uključena kompanija "Austrotherm", dugogodišnji sponzor trofejnog košarkaškog kluba.
"Počastvovani smo svojom ulogom u projetku 'One Team'. Ovo je ideja koja uživa našu punu podršku i želeo bih da čestitam Partizanu na izboru onih kojima bi trebalo pomoći", naglasio je direktor marketinga "Austrotherma" Vladimir Ćujić.
Košarkaški treninzi i radionice održavaće se jednom nedjeljno, na raznim lokacijama, počev od utorka popodne.
(I. Bogunović - MONDO, foto: MN Press)