Tim Tojote drastično je umanjio troškove promocije bolida za sledeću sezonu, što je dio mjera za smanjenje troškova u tom takmičenju.
"Da bismo naglasili posvećenost ukupnom smanjenju troškova u F1, nećemo održati svoj tradicionalni program pred početak sezone", navodi se u saopštenju Tojote.
Umjesto zvaničnog predstavljanja u fabrici tima u Kelnu, za koju bi novinari i funkcioneri kompanije širom svijeta bili dovedeni avionom, Tojota će poboljšani bolid TF12009 predstaviti studijskim fotografijama na internetu 15. januara.
Tim je objavio da će testiranje bolida početi 20. januara na novoj stazi Algrave u južnom Portugalu.
Tojota je najveći svjetski proizvođač automobila, a od kada je 2002. godine debitovao u šampionatu Formule 1 uložio je milijarde dolara u sport. U poslednje vrijeme, međutim, kao i ostali proizvođači pati od pada globalne prodaje zbog ekonomske recesije.
Do sada vrhunski kreditni rejting korporacije Tojota danas je opao prvi put u poslednjih 10 godina, što je pogodilo njene akcije i povisilo cijene pozajmica.
(Beta, wap.mtel.ba)